Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne?

Nå har jeg i og for seg allerede kjøpt den. *hehe* Den var på salg - nedsatt i pris fra 6000 til 4000. Jeg likte den, og kjøpte den (er flink på det med impulsshopping). Det jeg tenker litt på, er at den kanskje kan bli tung, særlig når det blir på tide å bruke den som sportsvogn - men jeg tenker at da kan jeg kanskje kjøpe en lettere og relativt billig sportsvogn i tillegg til småturene om sommeren. Jeg trenger en stødig vogn som er fin på vinterføre, delvis i by og delvis på landet, og jeg syntes det så ut som om Brio Kombi var det. Har jeg rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte denne før frøkna kom. Vi ville ha en robust vogn, og vi måtte ha en kombi vogn, fordi vi bodde i 4 etasje uten heis. Men etter få uker, måtte vi gi opp. Den ble for tung for meg å håndtere ut og inn av bilen osv. Vi kjøpte en annen vogn da hun var 1 mnd, og var superfornøyd med valget. Men vi brukte den nå i vinter da vi flyttet som vintervogn. Men den er gruelig tung. Vi kjøpte en trehjuling som vi har erstattet "vinter" bruket med nå. Kombi vogna har vi enda, den ble brukt som sovevogn, og nå står den som ekstravogn hos svigers. Etterhvert som frøkna skal i barnehage, følger den med som sovevogn dit ;)

Men alt i alt, om vekt ikke har noe å si, så er den knall flott !

Skrevet

Vogna er veldig god, men TUNG. Alt for tung å løfte inn og ut av bil o.l,men synes for så vidt den er god å trille til tross for vekten. Akkurat noen shopping vogn er det jo ikke, men er super på tur og liker godt fjæringene. Lett å gynge babyen i søvn=)

Så er veldig fornøyd med den som babyvogn, men kjøpte ny sportsvogn (trehjulingen med svingbart forhjul) til eldste da han var rundt 8 mnd gammel. Til minsten har vi hatt en lettere vogn i tillegg hele tiden (trehjuling og trille).

Har brukt vogna som sovevogn hele tiden da, og har brukt den til begge barna. Er fremdeles like hel og kommer til å følge med minsten som sovevogn i bhg til høsten =)

Skrevet

Takk for svar! Noen flere som har erfaringer? Jeg hadde i og for seg regnet med at den var tung. Heldigvis blir det ikke så mye inn/ut av bil uten av samboer er med, og da kan vel han løfte, tenkte jeg. :) Vi skal også kjøpe stasjonsvogn, og da blir det vel mye lettere å få den inn/ut av bil enn bilene vi har nå, den må ikke løftes så høyt. Får se hva vi synes om den etterhvert, jeg satser på at vi kommer oss gjennom babytiden på vinterføre i den, og så får vi kanskje kjøpe en lettere trille som er forovervendt i tillegg til våren/sommeren. De koster jo ikke all verden, uansett.

Skrevet

Vi har en bil som det er litt klumsete å løfte vogn inn i , så sikkert lettere med stasjonsvogn ja =)

Og jeg synes den er knallgod som babyvogn og veldig god på vinterføre. Så du blir nok fornøyd tror jeg, men du kommer nok også til å ønske deg noe lettere til våren/sommeren =) Da er jo også ungen større, og de aller fleste går jo til innkjøp av en lettere trille etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...