Gå til innhold

Lure litt på om eg e unormale eg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er fint!! Har nå hørt mange skrekkhistorier, men også mange gode, men legger liksom ikke noe av skrekken på meg selv da.. :o) Men så har jeg nok vært borti mye rart, selv om dette er første gang med fødsel for meg. Tar ting litt som det kommer.

Jeg har en "fare" for å få keisersnitt om babyen blir for stor, da jeg er risiko, men har veldig lyst å føde selv!! Krysser fingrene for at han blir som normalen i familien min, det er visst ca 3000 -3200 gram det.. så det skulle gå fint inbiller jeg meg :o)

Lykke til alle dere andre også!!

• 3 uker senere...

jeg gruer meg heller ikke. gleder meg bare til å få det ovrestått.

Er klar over at det kommer til å gjøre usannsynelig vondt, og kanskje drøye i evigheter, men det får så være. må gjennom det uansett tross alt, så vidt jeg har hørt er det ikke noen angrerett på det her så ;)

• 2 måneder senere...

Annonse

Nei,du er ikke unormal:)

Jeg bare gledet meg til første fødsel-var helt sånn "smerte-kom-til-meg" liksom!

Fødselen ble veldig langvarig og ganske traumatisk-trodde ikke jeg ville komme til å få flere barn.Men etter noen uker var jeg hypp på flere barn, og nå 3 år etter bare gleder jeg meg til fødsel nr.2 om ca.6 uker:)

Det er jo helt sinnsykt,men sånn er det bare...

Nå er det jo også sånn at kroppen etter fødsel produserer et slags stoff/hormon som svekker fødselsminnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...