Gå til innhold

alle de som har gjort dette.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan alle som har vært igjennom en eller flere omganger , fortelle om formen under og etter medisinperioden før uttak og innsetting????

formen etter uttak og innsetting????

Vi skal til syden 14 dager etter innsetting(hvis jeg ikke får overstimulering eller noe annet som hindrer oss i å reise da)

Så jeg er så overbevisst om at det ikke blir tur på oss av en eller annen grunn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reagert forskjellig på mine forsøk så det er ikke lett å svare på. De gangene jeg har gått på vanlig behandling med spray så har formen vært generell dårlig,men på kortregime helt grei.

Så lenge du skal reise 14 dg etter innsetting er det jo stort sett ikke noe problem,så sant du ikke er overstimulert som du skriver. Men store sjanser for at du er gravid er jo der:-)

Skrevet

Jeg har foreløpig vært gjennom bare et forsøk, men jeg reagerte ikke noe særlig på noe. Hadde et par dager med en lett hodepine under spraying, kjente litt stikkinger i magen under sprøyteperioden, og kjente at man hadde vært gjennom uttak, men hadde ikke smerter. Men som jeg har forstått her på forumet, så kan det være veldig forskjellig fra person til person og fra forsøk til forsøk.

Som Ann-ch også sa her, så skal du ikke reise før 14 dager etter innsetting, så så lenge du ikke blir overstimulert så skal ikke det være noe problem. Men bare ta alle forhåndsregler som en gravid skal gjøre.

Jeg har ferie når vi akkurat har satt inn, og vi skal antagelig på biltur nedover Europa. Satser på at det skal gå bra.

Lykke til!

Skrevet

Du bør sjekke opp er ang. bading. Jeg turte ikke bade på månedsvis, det er noe med infeksjonsfare. Ellers er det en perfekt tid å reise på. Trøst eller babylykke alt ettersom, formen tror jeg ikke du skal være redd for, men stimuleringen gjør at magen står ut som en tromme. Jeg ville ikke tatt den minste bikinien for å si det sånn :)

Lykke til!!

Skrevet

hehe takker for svar.

Nei jeg blir nok ikke bruken den minste bikinien uannsett...hehe

Ja jeg skal sjekke det med bading,risikerer ingenting.

Lykke til til dere også. Begynner virkelig å kjenne det på meg nå at det nærmer seg medisiner og at tiden snart nærmer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...