Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trist å les om din negative test:-(

Det er så tøft det vi er igjennom, og du skal ha tid til å komme igjennom denne nedturen og, men det MÅ jo lykkes til slutt!!!?

Jeg er slett ikke klar for å gi meg ennå, jeg er sikker på at vi skal lykkes, derfor sloss jeg enda.. Akkurat nå er jeg på P-piller! Eksperten på rigshospitalet i Kbh mente at eggstokkene hadde godt av en ordentlig shot østrogen før neste forsøk. Jeg tok den siste pilla i går. Nå venter jeg på å ringe inn mens. Så er det lang protokoll. Denne gangen skal jeg ikke ha hatching. Jeg tror det ødelegger egga mine. Jeg har jo blitt gravid 3 ganger uten hatching! Når jeg går igang blir det med prednisolon 10 mg, og immunglobulin intravenøst 1 gang pr uke fra innsetting og 14 uker frem (for jeg tester jo positivt!). Dette skal dempe immunforsvaret mitt, som kanskje er grunnen til at lille spire ikke klarer seg. Ønsket om eget barn er så stort, så jeg må bare holde ut! Jeg er også kjempesta og jeg får det som regel som jeg vil. For ikke å gå under drukner jeg meg selv i jobb, noe som igjen gir penger til forsøkene! Ingen kan se på meg at jeg sliter med dette, og det er deilig at ingen på jobben vet. Noen ganger vil jeg gjerne fortelle det, for jeg har 2 medarbeidere som har vært igjennom det samme. Den ene fikk beskjed om at de aldri ville få egne barn, men de har en sønn i dag:-) Den andre har tvillinger...

Ja, det ble litt langt, men, men...

Håper dere klarer dere, og kommer sterkere igjen! Det er jo ingen grunn til at det ikke skal lykkes!

Mange klemmer:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for fine ord og oppmuntring Snooopi! Det er klart vi kommer sterke igjen, en må vel bare la seg selv være litt nede en stund også klatre seg opp igjen. Vi har ett forsøk igjen av pakka vi kjøpte, i dag er jeg slettes ikke sikker på at vi vil bruke forsøket, men nå har vi sommeren på oss, så får vi se. Legen mener som du, at det ikke er noen grunn til at det ikke skal lykkes. Men min motivasjon synker for hvert negative forsøk....hvor lenge orker jeg dette?

Jeg er nok ikke så sta som du er, men hadde jeg fått flere positive tester så tror jeg nok motivasjonen hadde vært større til å fortsette. Det virker som om dere er inne på sporet av hvorfor dere ikke har lykkes ennå, og det er positivt. Jeg kunne virkelig ønske jeg visste hva som er "feil", da kunne vi enten gjort noe med det, eller rett og slett gått videre i visshet. Men sånn er nå ikke verden for oss.

Som jeg sa i den andre tråden så beundrer jeg virkelig pågangsmotet ditt, jeg håper inderlig det gir deg det du ønsker deg!!

Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...