Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Birk Martinius ble født søndag 20.04.08 kl. 09:32. Han var en stor kar på 3968 gr og hele 53 cm lang! Helt fantastisk nydelig og perfekt! Fødselen gikk greit, men første dagen syntes jeg det var helt grusomt å tenke på. Nå 6 dager etterpå synes jeg ikke det var så fælt allikevel. Det viser hvor fort man glemmer!

Jeg har lagt ut endel bilder i albumet mitt, men brukernavnet mitt som begynner med mamma så tar det år og dag å finne :P Så prøvde å kopiere en link, denne skal gjøre det litt lettere å finne; http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/481731

Tusen takk for en fantastisk støtte dere var og er! Ønsker alle prøvere, rugere og foreldre masse lykke til! Jeg kommer nok til å fortsette å følge med på dere :) Selv om jeg ikke poster like mye så er jeg innom og leser.

Klemmer fra Julia og Birk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse, så fantastisk, og for ett flott navn, ett skikkelig kraftfullt ett:-)..kos dere masse:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille nydelige gutten.

Skrevet

Gratulerer med en nydelig liten gutt :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått fødsel, og kos deg videre med den flotte lille prinsen =)

Skrevet

Nydelig gutt, gratulerer så masse !!!

Skrevet

Gratulerer med en fin gutt! Det var et fint navn :-) Kos deg masse.

Skrevet

Gratulere masse med den lille skjønne:)

Skrevet

Gratulerer med den lille skjønnasen! Nyt øyeblikkene - du får dem aldri tilbake - tiden går så FORT!!

Skrevet

Åh, gratulerer så mye Julia.

For en kjempe herlig gutt!!

Kos dere masse sammen.

Hold oss litt oppdatert da, hvis du rekker å titte innom.

Mange klemmer og lykkeønskninger fra

Skrevet

..og lykke til med barseltiden. Kos dere masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...