Gå til innhold

Ingen symptomer..

Anbefalte innlegg

Man bekymrer seg vel i massevis, men det er rart med alle dere som har masse symptomer...og saa har jeg ingen!! 6+0 i dag... kun antydning til saare pupper om kvelden, ellers helt som vanlig (tröttheten er ogsaa borte). Noen andre som har det saann??? Eller har hatt det saann?

Er jo taknemlig for at jeg ikke er kvalm og kan jobbe supert, men...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137574314-ingen-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner akkurat hva du mener! Jeg har vært littebitt trøtt, og kan hvis jeg har kjent veeeldig godt etter ha vært litt småkvalm, men ellers kjenner jeg ingenting! Og jeg kjenner gost etter altså! *ler*

Blir helt smårar av dette jeg! Er fyktelig glad og bekymra om hverandre... Men det er mange som ikke har kjent noen symptomer i det hele tatt har jeg hørt! (men jeg syns liksom det er så rart at jeg ikke skal merke noe til det som bygges inni der...) Er 5+3 i dag!

stmptomene mine ble også pluselig borte litt over ei uke, og jeg ble kjempe bekymret. Men plustelig kom de tilbake som lyn fra klar himmel. Tok bussen og ble "buss- syk"....kvalmen kom som kastende på meg og jeg er fortsatt kvalm......4 dager etter buss turen.... er ikke morsomt å være kvalm, men jeg fikk i allefall symptomene tilbake....Legen min sa at det var veldig normalt at symptomene kom og gikk, så er ganske normalt, men jeg vet at det ikke er enkelt å ikke engste seg! Lykke til

Annonse

Enn så lenge så lenge tilhører jeg denne symptomfrie "klubben". Ømme pupper er det eneste som tilsier at jeg er gravid. Hmm...ikke det at jeg ønsker å være kvalm, men hadde nesten vært litt betryggende...men nå i eksamensinnspurten så er jeg egentlig veldig glad for at jeg er i så god form!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...