Nergård Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Mensen er nå kommet... Samboeren min vil ikke innse at slaget er tapt, og klamrer seg til håpet om at det bare er en liten festeblødning, er på rd 9, men jeg bare vet at det er over....Har sånne sinnsyke menssmerter som jeg bruker å ha når jeg har mens. Er så utrolig trist. Jeg bare grier å griner.... Jaja, må vel are brette opp armene igjen. Lykke til alle sammen. Jeg krysse alt jeg har for dere.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Nei og nei, dette var fryktelig trist Nergård. Jeg føler virkelig med deg, forstår godt at du er lei deg. Vi vil jo så gjerne at dette skal gå bra, og så gjør det desverre ikke alltid det. Ta godt vare på hverandre i tiden fremover, og når du er klar for det så bretter du opp armene igjen og satser på nytt. Stor klem til deg
Raspberry Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Å nei, det var utrolig kjipt. Stakkars deg!! Ønsker deg lykke til videre. Trøsteklem fra meg:)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Kjempetrist og lese, Nergård:(( Trøsteklem fra meg...
kirsty*2barnsmamma Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Så trist Nergård :-( Sender deg en stor trøsteklem!!!
Gullblomst Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Kjempetrist å høre Nergård. Jeg har fulgt med i spenning for å se hvordan det gikk med deg. Håper du finner håp i at du har flere forsøk igjen, og at det likså gjerne er neste forsøk det er meningen at akkurat DU skal lykkes med. Ikke gi opp! *trøsteklem*
Nergård Skrevet 26. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2008 Tusen takk skal dere ha jenter. Vi må nå vente til over sommeren med nytt forsøk, så jeg tar meg en god pause her i fra nå. Masse lykke til alle sammen. klem.
Ann-ch. Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Trist å lese. Håper dere klarer å kose dere i sommer og lader opp til ny runde.Sender over en stor trøsteklem og ønsker dere masse lykke til.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Dette var trist.. Nyt sommeren,og kanskje litt ferie sammen. Ta vare på hverandre ! Klem )
74skytte Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Uff, så kjedelig. :-( Vil bare sende deg en stor trøsteklem.
Kanskje i år? Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Så forferdelig trist! Håper du kan se fremover etterhvert og ta fatt i netse steg. Gråt og skrikk ut! Det har du all rett til å gjøre med dette som er så utrolig urettferdig. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå