mye større enn en milimeter nå Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hei! Har fått anbefalt og bruke en stram hold in truse samt sove på magen den første tiden etter at fødselen er vel overstått! Det må jo være noen skikkelig stramme og ikke de man vanlig får kjøpt i butikken. Noen som har forslag til hvor man får kjøpt dette eller noen som anbefaler noen?
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 På lindex har de sånne belter man kan bruke, med bårrelås. De skal visst være veldig bra
lolipoli Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Du kan få kjøpt slik truse på spesielle mammaklær butikker, det er forskjellige navn på disse butikkene i forskjellige byer.
Lykkeliten123 Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Jeg vil kjøpe et slags korsett (med borrelås som nevnt over her), i en undertøysbutikk. Disse trenger du ikke bytte så ofte som man må med truser ;o)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 har jeg aldri hørt om. Hvem er det som anbefaler det og er det noen som vet om det faktisk funker?
*2 Nydelige snupper* Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 på lindex har de truser også,i mange varianter.
Lykkeliten123 Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Hmm... Jeg var innom Clinique Helene i Sandnes- det var der jeg fant dem. De er også beregnet for å få slankere midje tror jeg, og skal visst stimulere/ hjelpe magemuskulaturen. Men du kan også kikke litt på denne linken; http://fitmaternity.com/maternity-clothes/ga004.html Jeg har ikke hørt noen som har erfaringer hverken med dette eller "hold in"- truser, så jeg aner ikke om det er nytte i det. Men verd et forsøk, hehe =)
Putte68 Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Hold in truser har jeg ikke noe greie på men å sove på magen med ei pute under magen var det tipset jeg fikk på sykehuset når jeg fikk mine to første barn.
Lykkeliten123 Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Husker jeg fikk rådet om å ligge på magen med førstemann. Men jeg er ikke vant til å ligge på magen, nattesøvn var det lite av fra før av og at jeg attpåtil skulle ligge på ømme pupper med melkespreng klarte jeg ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå