Gå til innhold

Andre som kjenner seg igjen? Pluss no jeg lurer på....

Anbefalte innlegg

Hei

Da er jeg her. 8 uker +2 dager på vei. Termin 6.desember.

Jeg begynte allerede uke 3 (før testen) med kvalme, men lite. Uke 5 var jeg på jobb for første gang etter graviditeten (ble gravid gjennom ICSI) og etter noen timer verket det som besatt i korsryggen. Den er bare blitt verre. Klarer ikke støvsuge en bitte liten del av stua engang før den verker. Kvalemen er konstant, men bare økt på den også.

Noen som har det slik også?

Jeg har oftere og oftere kjent en kortvarig rar smerte på høyre side av rompa og låret. Varer som regel ikke lenge, men skjer nå hver dag opptil et par 3 ganger. Øker på. Kun høyre side. Bestevenninna mi har 2 små barn og har sliti veldig med bekkenløsning. Hun mener at dette kan være begynnelsen på bekkenløsning. Noen som vet? Kjenner seg igjen?

Fortsetter under...

heisann...

Jeg har vært konstant kvalm siden jeg var 3 uker ca.. Har hatt smerter i magen også. Og nå har jeg smerter i ryggen også¨.. Tror jeg dør om dette er begynnelse på bekkenløsning haha-(var ikke plaget med dette sist, så vet ikke hvordan det er) . hadde tatt seg ut. alene med en toåring som ikke har begynt i bhg... heldigvis begynner hu snart da:P

Men jeg tror det er vanlig å ha disse smertene så tidlig., Alt skal strekkes på og vokse, lage plass til en liten pøbel..Men vil jo alltids anbefale deg å snakke med jordmor eller lege.. Jeg er jo ingen av delene så kan kun uttale meg på grunnlag av erfaring

Takker masse for svar :)

Skal ringe til jordmor i morgen jeg. Har ikke ordnet med det enda for alle sier at det har vært for tidlig til det. Men jeg skal forhøre meg med henne så fort jeg får time :)

Lykke til Nuppelura. Håper det går bra. Litt kjedelig å ha det slik når en har barn fra før. Jeg har ingen, så på en måte bra det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...