Gå til innhold

trillingene er 8 dager gamle idag :):):)

Gjest

Anbefalte innlegg

ja nå sitter vi her med våre tre småtroll,Johanne 2090gr,46cm lang,Mathias 2486gr,47cm og Elise1948gr og 43cm.De ble hentet ut en etter en med ca 1 minutts mellomrom,jeg ble litt dårlig innimellom pga blodtrykksfall,men ble strax bedre med medisin,men jeg fikk ett glimt av dem alle og en godkinn å nuss,før de bar videre med barnepleierne.Min kjære satt ved mitt hode og trøstet og strøk meg på kinnet da jeg ble uvel:).jeg havnet på oppvåkning,og ungene havnet på barsel,fordi de var så sterke og vitale,bare Mathias måtte en liten halvtime på nyfødtintensiven,han hadde litt fostervann i lungene. i firetiden fikk jeg endelig komme til dem,da hadde jeg hvert lenge alene,og savnet dem sårt.Vi ble etterhvert overført til nyfødtintensiven fordi de ikke klarte å få nok mat i seg fra pupp og sprøyte,men nå har de alle sonde og får pupp når de lyster og er våkne nok.De legger på seg sakte men sikkert,og så fort de er klare for det får vi komme hjem.

takk til dere jenter for all støtte og gode oppmuntrende ord under svangerskapet:) Lykke til allesammen,det er virkelig noe stort å se frem til:D

klem fra meg og mine 3 små nurk.Obs ska legge inn bilder etterhvert som jeg får mer tid ;)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Først må jeg si at jeg ble veldig rørt da jeg leste innlegget ditt... Tenk så fantastisk at du har fått 3 så store og friske fine barn! Utrolig å bære frem 3 barn! Inspirerende!

Lykke til i dagene fremover - kan tenke meg jentene gleder seg til å få hjem småsøskene! Håper du får god hjelp med de. Min 16 åring så etter babyen som nå er 2 år mens han så på tv - skal ikke så mye til.. bare å få gå på do alene ett par minutter gjør underverker :-)

Gleder meg til å se bilder av vidunderene!

Annonse

Gratulerer så mye med alle tre!!!

Tenk å komme så godt i mål med tre stykker i magen. Store og sterke babyene, som mammaen har ruget på som en mester! Jeg er helt imponert over innsatsen og ikke minst det fantastiske resultatet.

Nå får dere kose dere masse. Regner med det blir hektiske dager fremover med tre små i tilleg til de andre, men for en velsignelse.

Gratulerer! Hva deilig at alt gått så bra for dere og hvor flink du har vært som klart å bære frem tre så store barn. Du har gjort en kjempejobb! Godt også å høre at alle tre var friske og fine og at de begynner å legge på seg litt. Får håpe resten av barseltiden går like fint, lykke til!

Det var flott å høre fra deg igjen. Har tenkt på hvordan det gikk med dere. Vi har/hadde jo termin på samme dag, så da har jeg fulgt med litt ekstra ;o)

Gratulerer med 3 flotte barn. For en JOBB du har gjort med å bære fram tre så store barn. Du har virkelig grunn til å være mektig stolt av deg selv!

Håper vi hører mer fra deg her inne også, alltid morro å høre hvordan livet med små nurk i flertall arter seg. Lykke til framover!

GRATULERE så masse med de tre søte små! Høres ut som noen store og sterke babyer, kjempebra at de klarte seg nesten uten intensiven til å begynne med! Du har jammen vært flink! Må si jeg blir litt misunnelig, går vel inn i den tyngste perioden nå, og begynner å føle på det du har vært gjennom. Kan tenke meg det var deilig for kroppen din å bli lettet ; - )

Høres ut som om du hadde en fin forløsning også, det må ha vært en fantastisk opplevelse å endelig få kjenne på de små babyene. Gleder meg også til å se bildene.

Vet du hva de fikk på den derre score'n, husker ikke hva den heter men den går fra 1 til 10 mener jeg?

Kos deg videre med alle de små og takk for rapporten!

Annonse

Hei der :):):)

Gratuler så mye med 3 fantastisk små nurk og så flotte str på de .

Du har vert utrolig flinke og hatt de så lenge i magen jeg håper og ber om at jeg klarer det samme som deg ...

Ønsker deg og familien din alt av lykke til tiden på sykehuse og når dere kommer hjem med de fantastiske små.

Dere har valgt noen flotte navn på de små gleder meg til og se bilder av de ...Stor klem :):):)

Gratulerer kjempemasse :-) Artig å lese at de ble så store og fine. Litt av en bragd du har gjort!! Forrige helg da jeg var ute på tur med mine tvillinger, så jeg en far med tre gutter på to år.. en enda bredere vogn enn min ...hihihi.. tenkte på deg og dine små da!! Lykke til når dere kommer hjem. Håper dere har mange som kan hjelpe til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...