Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Vi synes det er vanskelig med jentenavn. Synes liksom ingen er fine nok. Enten så er de kjedelige, eller så er de sære, eller så fungerer de ikke på farens morsmål... Vi har forsøkt å lage en liten liste over navn vi kanskje liker. Kan dere si hva dere synes om disse navnene, og evt komme med forslag til navn i samme stil?? Mira Alva Camille Mathea Ariana Sonya Julia Mie Adele Maya Caroline (Vi må bruke y i steden j i Maya og Sonya for at det skal bli riktig uttale på min manns morsmål)
Vannmann35 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Mira - typisk hundenavn Alva - fint Camille - te Mathea - inneholder Thea -skikkelig lei det... Ariana - harry... Sonya - fint Julia - fint Mie - koselig Adele - fint Maya - aldri likt Caroline - flott
prebs Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Mira - ok Alva - kjempefint Camille - liker bedre med a til slutt Mathea - koselig Ariana - ikke så glad i Sonya - liker ikke Julia - kjempefint Mie - synes Mia er finere Adele - ok Maya - koselig Caroline - kjempefint Tror Caroline er favoritten min her : )
Camelot Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Mira: fint Alva: fint Camille: synes Camilla er finere Mathea: fint Ariana: ok, men liker bedre Leana Sonya, Julia, Maya og Adele er heilt greie navn men ikke mine favoritter igrunn. Caroline: liker ikke så veldig Liker Mathea best!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Mathea er bare verdens nydeligste navn, så jeg ville valgt det. Adele som en god nr. 2 :-)
Troillpia Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Hei Her er mi rangering: Alva Caroline Julia Mathea Mie Camille Maya Ariana Mira Adele Sonya :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå