Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hva synes dere om dette guttenavnet? Jeg synes det er litt tøft, men kanskje for spesielt? Er det veldig russisk?
Vannmann35 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Igor og Ivan - veldig russiske navn ja... Ser litt for meg den onde skurken i en James Bond-film... Tror ikke jeg kunne valgt Igor selv, men det er egentlig et litt tøft navn.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Ja, jeg synes det er veldig russisk, men absolutt et av de finere russiske navnene. Jeg synes det er tøft, og ser for meg en liten skøyer. Ville nok automatisk tenkt at gutten er russisk eller har russiske aner, uten at det er noe negativt for min del. Det første jeg tenkte da jeg så navnet, var at Igor Andreas klinger veldig fint...
huldra87 Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Enig der med Yepa, Igor er veldig russisk, men et av de finere russiske navnene. Og jeg ville nok også med en gang tenkt at han hadde russiske aner, men det er ingenting negativt i det. Jeg ville nok ikke valgt Igor med mindre han faktisk hadde russiske aner, men det er nå opp til hver enkelt... Uansett, Igor er et tøft navn! Og ja, Igor Andreas var veldig fint ;-)
Scorpio82 Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Synes ikke Igor er noe fint. Og ihvertfall ikke tøft. Tenker på en skillpadde i Super Mario når jeg hører det..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Igor er en bosnisk tykk gutt jeg veit om;p
RM79 Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Igor Stravinskij! Tenker jeg... Men det er jo litt barskt og tøft også da!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Jeg ville ikke valgt Igor. Det blir for russisk for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå