Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg igang igjen med nesespray i morgen... Ser ikke frem til hetetoktene.. :)

Hvordan går det med dere?

Lørdagsklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha fryseforsøk, så jeg teller dager til jeg skal starte med progynova.. Tida går vanvittig seint.. :-( Det er enda over to uker til. Er veldig glad for at jeg slipper sprayen nå.

Skrevet

venter på medisinene,skal begynne neste uke tror jeg.Er ikke sikker på datoen når jeg skal starte ennå.har fått dato for UL første uka i juni

Skrevet

begynte på nesespray på torsdag så er min fjerde dag i dag. alt går egentlig greit,merker bare at konsentrasjonen er blitt dårligere og ikke minst litt mindre tålmodighet. skal på sprøyter 16 mai.

Skrevet

Hadde ikke fått med meg at vi hadde fått oss en egen tråd allerede :o) Jeg skal til UL i morgen og begynner på nedregulering med suprefact dersom alt ser bra ut nedi der. Har bare hatt kort reggime før så jeg er spent på hvordan jeg kommer til å reagere på nedreguleringen. Håper uker 22 er en lykkeuke.

Skrevet

Jeg skal også mest sannsynlig ha uttak i uke 22. Skal til på sprayen på onsdag 30.april, også blir det sprøyter fra 14.mai. Vi skal en uke på ferie under sprayingen, så er litt spent på det... Bivirkninger og sånn.. Men blir nok sikkert deilig å få litt ro også..

Skrevet

hvor holder dere til? så rart at jeg begynner på spray før deg pooa og sprøyter etter deg. forstår meg ikke på regningen dems. skal på ul 21 mai jeg.

Skrevet

Hei dere..

Begynte med sprayen på fredag,sprøytestart 14 mai..

Gruer meg litt til det.

Blir tre sprøyter om dagen!!

Ble MØKK LEI sprøytene sist gang,stoppa helt opp for meg,så sambo måtte stikke meg den siste uka!!

Holder til på Hausken..blir vårt siste forsøk..sukk..

Skrevet

Vi holder til i Trondheim, St. Olavs. Ja rart det Micro... Skjønner ikke så mye jeg heller egentlig. Men tror det varierer fra person til person hvordan løpet blir lagt opp...

Lykke til da alle sammen!!

Skrevet

I dag har jeg vært hos gyn og tatt UL og kreftprøve. Alt så bra ut på UL så da setter jeg første nedreguleringssprøyte i løpet av en times tid.

Skrevet

Hei, får jeg være med her?! Jeg startet opp med Synarela i går:-)

Tilhører St.Olavs... Dette er mitt 5 ferske forsøk, og blir min 12 innsetting! *puh*

Skrevet

Velkommen hit til uke 22. Det skal bli en knall uke med kun positive resultat.

Skrevet

Da satser vi på det!:-) :-)

Synes virkelig det begynner å bli på tide nå!

Skrevet

har begynt med soneterapi jeg da. hadde en time i dag og skal ha en time til før uttak og en etter uttak. håper at det ikke ødelgger for alt det andre som skjer, men har nå hørt at det er bare til hjelp egentlig. så vi satser på at vi klarer dette jenter!!

Skrevet

Vi holder til i Porsgrunn, har sprøytestart 14.mai. Har ett negativt ICSI-forsøk bak oss.

Håper jeg bare får hetetokter til bivirkninger denne gangen også.. Selv om det var slitsomt det også, men da går det ihvertfall ikke ut over andre enn meg selv :)

Masse masse lykke til alle sammen!!

Mandagsklem

Skrevet

Jeg skal også starte på sprøyter 14. mai. Går jo på sprøyter nå også men det er nedregulering.

Skrevet

Hvordan gå det med dere uke 22-jenter da? Jeg har tatt den 7. nedreguleringssprøyten i dag og har ikke noe særlig bivirkninger bortsett fa litt hodepine.

Skrevet

Jeg har vel hatt min 9. dag i dag (begynte forrige lørdag) og jeg merket første bivirkning i forgårs. Ei på jobb (som vet hva vi går gjennom og som har ei venninne som har gått gjennom det samme) begynte å le da jeg for n'te gang klagde på hvor varmt det var (vi jobber i en "kjeller" hvor det kun er varmt midt på sommeren) og at jeg attpåtil svettet på knærne; "tror jaggu jeg har fått feber jeg" sa jeg... "æh, det er jo bare medisinene dine som gjør det da" flirte hun. Jadda... Og da jeg sleit seriøst med å stå opp halv ti i morges (pleier å stå opp i sekstiden til vanlig og mellom sju og åtte i helgene) skjønte jeg at jeg kanskej også er over snittet trøtt... Men ellers bra. Murmler fælt i underlivet, men det er forsåvidt normalt.

Mamma hadde veldige forutanelser da jeg ble gravid med "naturlige-jenta" vår, og i dag kom hun med et par babysokker i lyseblått med et ønske om at vi slapp å holde på så lenge :o) Får håpe jeg får et positivt resultat i begynnelsen av neste mnd da *krysse fingrene for alle sammen*

Skrevet

Nå begynner hetetoktene mine å komme også, er ei uke siden jeg startet sprayingen.. Har også merket at jeg har kanskje litt kortere lunte for tiden... Ellers er alt som det normale. Var på apoteket fredag for å hente ut eggløsningssprøyten, men hadde fått feil. Der var det 3 sett med to ampuller i hver; 1 med pulver og en med væske som da skulle blandes sammen. Dette har ikke jeg vært borti før, sist fikk jeg bare en engangssprøyte.. Skal ringe klinikken i morgen for å høre om dette er riktig...

Søndagsklem

Skrevet

Hetetokter, hodepine og humørsvingninger... Ellers er jeg i god form :)

Ser frem til sprøytestart!!

Torsdagsklem

Skrevet

Jeg har sluppet billig unna bivirkninger. Vet ikke om det er fordi jeg går på sprøyter istedenfor spray.Har hatt endel hodepine men det har gått greit. Gleder meg til å begynne på gonal på onsdag for da blir det litt fremgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...