Gå til innhold

Hva er det jeg kjenner...???

Anbefalte innlegg

Andre natta med skikkelig kynnere og mens smerter, huff, blir jo så sliten. Kun sovet fra 23 til 01, kommer jo ikke ha overskudd til evnt fødsel. Noen som opplever det samme...?? Syntes det er så vanskelig å vite hva det er jeg kjenner og når jeg evnt skal ta konntakt med føden..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137573111-hva-er-det-jeg-kjenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vil bare si at du har min fulle sympati!! Har det akkurat på samme måte! Kynnere i ett kjør, spesielt om natta, og menssmerter/smerter i korsryggen. Begynner å bli ganske sliten av det! Dersom det nærmer seg fødsel er jeg redd jeg kommer til å være utslitt før det i det hele tatt er i gang!(Er 37+3)

Er også usikker på når jeg evnt bør ta kontakt med føden..Er så sliten idag at jeg bare har lyst til å grine! Da hjelper det ikke å ha høyt blodtrykk og baller til føtter pga vann i kroppen heller..!!

Du får ha god bedring iallefall =) Håper du får hvilt deg litt!

Hei.. samme her.. jeg vokner av at jeg må tisse å etterpå så har jeg menssmerter og kynnere.. men er som oftest så trøtt at jeg sovner igjen.. men hender at jeg ikke får sove å da blir det lite med søvn.. men prøver å slappe av litt på dagen da.. er viktig å få nok hvile disse ukene:)

Heisann!!

Æ e me på den bølgen her... E 39+1 i dag og har virkelig store problemer me å eksistere...

Stikking i underliv, menssmerter i rygg og mage, en rygg/bekken som ikke vil bære mæ lengre, hovne bein og føtter og forferdelig kvalm... Og nån kynnere som e helt grusomme... Og tette!! E så utrolig sliten.. klare ikke fungere normalt, men prøve å gå litt for å ha litt bevegelse i d minste... Fikk beskjed av jordmor at det e en modningsfase og kan være en fødsel i løpet av få dager eller d kan stoppe helt opp.. Men har gått sånn her i 3 daga, og føle mæ ikke stort bedre... Har termin om 9 daga, men d e fullmåne på mandag så d kan skje da ;)

Huff, håpe æ slipp å gå så veldig lenge i den tilstand her... e så fryktelig sliten!!

Hilsen en fortvilet----->

Takk for mange svar, godt å kjenne at vi er flere i samme båt;) Dette er jo helt nytt for meg som er førstegangs, smerter er jo en veldig subjektiv opplevelse så er vanskelig å vite hva det er som skjer. Jeg er forresten 38+6 så ville ikke vært unormalt om noe skulle skje. Vi får bare smøre oss med tolmodighet, snuppa kommer når hun er klar, jeg håper hun gir meg tydelige signaler sånn at jeg rekker sykehuset;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...