Gå til innhold

Hvordan reagerte deres små på 3 mnd vaksinen?

Anbefalte innlegg

Lillegutt her reagerte ganske mye på den. Men vi ble forberedt på det siden han var litt forkjøla. Men at det skulle bli så ille visste vi ikke. Han er vanligvis en fornøyd liten gutt, men den kvelden var han absolutt ikke det. Han skreik i 5 timer!!!! Stakkars liten. Han hadde så vondt at tårene sprutet. Måtte gi han smertestillende til slutt, og da roet han seg ned litt. Uff!! Håper ikke det blir sånn med alle vaksinene da. jenta mi på 5 år har liksom aldri reagert på vaksinene så det kom som et sjokk. Hehe.

Fortsetter under...

Det var nesten litt rart at de vaksinerte han selv om han var forkjøla. Egentlig skal man ikke gi vaksine hvis man ikke er helt frisk. Kanskje du skal nevne det for de på helsestasjonen neste gang?

Jenta vår reagerte ikke i det hele tatt heldigvis. Det har heller ikke førstemann gjort på noen av vaksinene sine.

Helsesøster sa at jeg kunne bestemme selv om han skulle ta den eller ikke. Det eneste som kunne skje var at forkjølelsen kunne bli verre. Og det ble den ihvertfall!!! Kommer til å si dette neste gang ja, og absolutt ikke ta vaksine flere ganger hvis det er tegn på forkjølelse.

Annonse

Sønnen min var også forkjølet. Vet ikke om det var derfor, men han reagerte omtrent akkurat slik som du ElinSM beskriver at din lillegutt reagerte. Det var helt grusomt. Han skrek og skrek og var helt utrøstelig. Det hele varte et par timer, fram til han sovnet ved puppen ved siden av meg i dobbeltsengen. Jeg spurte til og med helsesøster om det gjorde noe at han var forkjølet..., hun mente det ikke hadde noe å si. Jeg håper virkelig ikke det blir slik på de neste vaksinene.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...