Raspberry Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Er det mange av dere som har testet eller skal gjøre det nå snart? Jeg krysser alt som krysses kan for dere alle sammen!!!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Det er vel ikke noen bombe at jeg har sprukket:)) Det er jo blitt skikkelig annonsert her inne:))) Når er det du tester??
Raspberry Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Vet du, jeg orker ikke flere graviditetstester. Jeg har sett for mange negative de siste par årene. Så nå biter jeg tenna sammen og venter på resultat av bp på mandag. Tar den rikshospitalet så da får vi svar samme dag. Testen din var litt tvetydig så jeg. Når skal du ta bp? Håper du får positivt resultat da!!!!
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 hei og hopp! sitter og koser meg meg en deilig liten kaffeslurk er såå spent for tiden så det er så som så med god søvn ja ! ( hehe) Venter til tirsdag med å teste jeg:)) dag 11. Enn du Raspberry?? i morgen ?
Gjest Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Raspberry; klinikken i Riga har ikke bedt meg ta blodprøve, men jeg skal ringe fastlegen min på mandag og be om og få en rekvisisjon:)) Tar vel prøven på dag 13, tror jeg, som vil være på tirsdag:)) Da er jeg på jobb, og kan hente ut svaret samme dag før vakta mi er over:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå