Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Har forelsket meg i det navnet ser det er en som har en datter som heter det:) synes navnet er nydelig og spesilet men er litt usikker. Noen komentarer til AVA? =)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg synes Ava er fint, men liker Ada bedre.
Vannmann35 Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Ava er vakkert - når det uttales på riktig måte, som Aaaava med lang A. Jeg vurderte lenge Ada, helt til jeg hørte mannen min uttale det - han er østlending og sier Ava og Ada mer rett frem, uten den lange A'en. Vanskelig å forklare, men navnet lød helt annerledes på hans østlandsdialekt enn min sørlandsdialekt....
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Jeg synes Ava er helt utrolig vakkert. Spesielt, nydelig, flott og ikke for jålete. Kjempevakkert navn jeg gjerne skulle ha brukt selv.. Datteren til Reese Witherspoon heter Ava Elizabeth - de sier vel "Eiva" - men det er nydelig uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå