*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 HAr vel 2000 på konto nå og gubben skulle handle noe for 5000 med det kortet for jeg har ikke fått overført penger ennå. men vil transaksjonen gå igjennom?
A4 Husmor.... Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Nei, ikke så lenge dere ikke har bedt om å få kreditt på det.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg er bare vanlig kunde og kan trekke over 2000, mannen er total-kunde og kan trekke over mer. I dnbnor selvsagt...
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 ok takk for svar...kjempegreit om det ikke blir overtrekk =)
Tia med 2 ♀ Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 er du totalkunde? Jeg er det og kan overtrekke kortet noe hvis jeg bruker visa (handle på nettet) Oppdaget det da jeg hadde regnet feil en gang og fikk minus på konto. ikke akkurat moro. Husk at hvis man overtrekker kortet må man betale litt renter på summen når den tilbakebetales. Så er ikke akkurat noe smart å gjøre. Vet ikke om man kan overtrekke med mye da, var bare noen hundre kr for min del. Vet at faren min som har avtale derimot kan overtrekke 10 000kr. Men da er det jo som om det fungerer som et kredittkort når kontoen er tom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå