Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 er det koselig? Famoren til jenta mi het det og synes Gerda er så koselig:) hva synes dere? evt Gerda Elisabeth (Gerda til daglig:-)
Vannmann35 Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Gerda er faktisk ganske pent :-) Liker ikke Gerd, men Gerda er det liksom litt mer stil over. Gerda Elisabeth var også flott sammen. Ja til Gerda!
huldra87 Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg syns ikke Gerda er noe pent navn, men jeg liker det fordet! Og samme med Gerd! Det er veldig sterke og litt tunge navn, og skikkelig gammelkjærring! Ikke at det er noe galt med gamle kjærringer, de er alltid koselige ;-) Gerd og Gerda er av den typen navn som jeg kaller for "styggfine". Jeg liker slike navn, de er både koselige og tøffe på en gang, men er usikker på om jeg kunne valgt et slikt et selv... Men gå for Gerda Elisabeth, det var stilig! Og Gerda trenger absolutt og få "nytt liv". =)
aagder Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Gerda er et nydelig navn. Liker ikke Gerd, men Gerda er liksom noe helt annet
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 gerda hørres mest ut som ei bestemor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå