Gå til innhold

Mikkel?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tygget litt på det og synes egenklig det er ganske tøft men vet faktisk ikke helt, er redd for at han skal bli ertet for Mikkel rev:( eller? hva synes dere om MIKKEL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mikkel er helttopp!

Virkelig er bra guttenavn:) Og blir han ertet for rev, så er det langt bedre enn Nora hora, f..eks:)

Skrevet

Jeg vet både om en voksen Mikkel Andreas og en liten Mikkel. Synes det er et fint navn, men veldig typisk samisk - Mikkel Gaup bl.a. Tror ikke jeg kunne valgt det selv.

Skrevet

He he, ja Mikkel er VELDIG typisk samisk slik Vannmann31 sier! Men det gjør vel ikke noe? Jeg rett og slett elsker navnet Mikkel, synes det er kjempetøft! Jeg kjenner..tja... minst 8 stk som heter noe med Mikkel, enten alene eller som dobbeltnavn, og jeg vet om et sted mellom 10 og 13 Mikkel`er i tillegg til dem jeg kjenner, alle er samer da, både voksne, eldre og smågutter. Har aldri hørt at noen av dem har blitt mobbet for Mikkel Rev, selv ikke småguttene. Men kansje fordi folk her er så vant med dette navnet at ingen tenker over Mikkel Rev? Det er jo ikke SÅ vanlig navn andre steder i landet som her, så hvordan en liten Mikkel blir mottatt andre steder vet jeg ikke... Men her er det ikke noe problem.

Men det er jo kansje det samme som Elias? Elias er en båt, men de guttene som heter Elias blir vel ikke mobbet for det? Ikke har jeg vært borti det hvertfall. ;-)

Gå for Mikkel du, det er et flott navn!

Skrevet

Mikkel stammer opprinnelig fra Danmark.

Men min sønn heter det, og er kjempe stolt av navnet sitt. Selv presenterer han seg som Mikkel Rev;)

Skrevet

Mikkel er tøft :)

Skrevet

Mikkel er kjempeflott, syns jeg. Tror ikke han kommer til å bli ertet for Mikkel Rev, i den grad unger tenker over slikt, er det vel morsomt kanskje en liten periode, that`s it....tror jeg. Han kommer ikke til å bli noe mobbeoffer pga navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...