malin85 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 har hatt vondt i korsryggen og veldig oppblåst mage og litt mens lignene smerter nå i en uke og de to siste dagene har jeg hatt veldig ømmepupper noe jeg aldri bruker på og ha.. og tr har ikke kommet på besøk enda. tok en cb test i dag, men den var negativ.. blir gal av det her. flere som har dte som meg??
Alimi Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 ja! akkurat samme her. blir helt gal av å vente uten å være sikker. tror du det går ann at vi er gravide selv om testen var neg?
Peders mamma Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 jeg leste om en som gikk 12 dager over før hun testet svakt positiv..så ja..om dere er like over ikm og tanta ikke viser seg er det fortsatt håp!
GledeGlede Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Når har dere ikm da? En kan være gravid selv om en test viser negativt. Enkelte produserer hcg veldig sent, noe som gir en negativ test. Dette er veldig individuelt:)
GledeGlede Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Det har også noe å si om når dere har testet dere, om det er morgenurinen osv. Og billigstrimmlene er ikke like sensitive som cb.
Alimi Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Takk for svar:) Jeg har ikm idag, men brukte ikke cb. Har prøv i 6-7 mnd uten resultat, så jeg håper det går denne mnd...
GledeGlede Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Åh, men det da er det jo lovende! Krysser fingrende for deg
*Lykkeliten* Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Hei! Samme her, ømme pupper, opplåst mage og masse luft i magen.. Men har ikke IKM før neste helg.. Leeenge til det.. Lykke til da! =)
malin85 Skrevet 26. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2008 takk takk for svar. jeg hadde ikm for 2-3 dager siden. og jeg testet med cb.. håpe jeg er gravid da.. er jo håp selv om testen var negativ.. krysser fingrene for oss alle. og att tr ikke kommer.. må holde hverandre oppdatert på hvordan det går da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå