Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Har du testet????? Kjempespent på dine vegne her jeg sitter, og jeg krysser alt jeg har for at du får se en positiv test i dagxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klem:O)
Snooopi Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Også meg!! Skynd deg og si noe! Jeg kryser fingrene for positiv test! klemmmm
lita78ღ Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Tusen takk skal dere ha jenter!!! Men det hjelper nok ikke denne gang, den var veldig negativ. Ikke en liten antydning engang....og erfaring sier at den skulle slått ut i dag om det var noe (over to uker siden uttak). Så litt trist i dag...men begynner å bli vant til det. Var jo ikke akkurat noen bombe. Akkurat nå tenker jeg at jeg har lyst til å gjøre noe gøy i dag, få tankene på noe annet. Og det er jo lørdag så det burde være mulighet for noe... Frøya: nå satser vi alle kort på deg! Håper virkelig at antydningen du har sett er riktig!!! Snooopi: Du er så grom og støttende, hvor er du i prosessen nå? Jeg beundrer virkelig ditt pågangsmot! Jeg kjenner virkelig for å gi opp.. Hilsen en trist, men fattet, lita78
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Næmmen, lita:(((( Huff, nå ble jeg kjempelei meg:(((( Hadde håpet sååå på dine vegne..... Du må ikke gi opp!! En dag sitter det en liten spire!! Håper du finner noe gøy du kan gjøre i dag:) Noe som kan få tankene over på noe annet for en liten stund, selv om det ikke er så lett.. Trøsteklem:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå