Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk, Kirsty:)) Akkurat slik jeg trenger og høre nå:))

Klem!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske deg masse lykke til. Krysser fingrene for at det blir " Gravid" :-)

Skrevet

Signerer Ann-Ch her nå :o)

Skrevet

Testet du i dag, Frøya? Eller klarte du å holde deg? Når er egentlig oppsatt testdato? Jeg testet rugedag 11, to dager før jeg skulle.

Skrevet

har du testet?

Skrevet

God morgen, jenter:))

Jeg testet i natt, og kan hende det var en liten tabbe. Var kun tre og en halv time etter at jeg hadde lagt meg/vært på do, og hadde drukket masse gjennom kvelden....Urinen var heeelt lys...Testen var så klart negativ, og nå prøver jeg da selvfølgelig og innbille meg at det enda er et håp... Rugedag 11 i dag.

Stikkinger nede til venstre i magen min, svimmel, veldig kvalm på ettermiddagene/kveldene (hjelper ikke og spise bestandig...), mye utflod (må bruke bind...), merkelig i humøret, litt rare stikkinger i puppene som forøvrig ikke finnes ømme i det hele tatt... Sikkert innbilninger og bivirkninger av all medisinen alt sammen, men skal prøve og holde et lite håp oppe til blodprøvesvaret kommer. Tar blodprøve i morgen eller tirsdag...

Skrevet

Jeg glemte og si at jeg i tillegg de andre symptomene har mensmurringer, tyngdefølelse nederst i magen, oppblåst, og at tarmsystemet er helt ute og kjøre for tiden...

Skrevet

Å....det var trist at testen ble negativ, Frøya! Men som du sier er det ennå et lite håp! Du har jo så mange symptomer og HCG produseres sent hos noen.

Håper så inderlig det vil gå bra for deg!! Ble litt lei meg jeg nå.....syns du fortjener dette så veldig!!! Du er så positiv og støttende for alle oss andre selv om du ikke har vært så heldig selv ennå. Jeg kjenner deg jo ikke, men du virker å være et godt menneske med mye omtanke for alle rundt deg. Du blir nok en fantastisk mor en dag!!

Krysser ennå fingrene for deg!

Skrevet

Åh, nå ble jeg rørt, venter7....*tørke noen tårer*

Jeg må bare prøve og holde på et liiiite håp selv om det er vanskelig...Løpet er vel ikke heeelt kjørt siden det ikke var ordentlig morgenurin.... I morgen tidlig blir det ingen test. Har ingen hjemme, så nå satser jeg alt på blodprøven... Håper jeg får tatt den så tidlig som mulig i morgen, så jeg får svaret før jeg går hjem fra jobb i morgen kveld....Kommer litt an på om jeg har en blodprøve- rekvisisjon liggende hjemme eller ikke (er hos svigers i helga). Tror jeg skal ha det...Fikk ingenting fra klinikken denne gangen, og den rekvisisjonen hjelper uansett ikke da de utenlandske klinikkene/legene jeg har brukt ikke er registrert i systemet...

Skrevet

Krysser fingrene for at blodprøven skal gi deg det svaret du ønsker. Vet at ventetiden er utrolig tøff.

Skrevet

Håper dette bare betyr at du har testet for tidlig! Ønsker deg lykke til med blodprøve!! Selv testet jeg negativ på rugedag 10/11(med QR)for så å teste positivt på dag 14(Clearblue). Gikk ikke bra senere, men ikke noe sammenheng med testingen selvfølgelig.

Skrevet

Tusen takk for oppmuntringen:))

Skulle akkurat til og skrive at om det ikke finnes håp engang håper jeg dere sier det til meg, men enn så lenge suger jeg til meg alle håp som finnes!!

Skrevet

det finnes håp Frøya, ingen tvil om det. Håpet er faktisk ikke ut før tanten kommer. Så ikke mist motet, det er fortsatt håp. Ønsker dg lykke til:)

Skrevet

Jeg skulle faktisk ønske at jeg gikk og ventet på den berømte tanten egentlig, men jeg gjør ikke det...Hun kommer uansett ikke før jeg slutter på medisinene siden jeg ikke har syklus...

Er veldig godt og høre at du tror det er håp, Tryne:)) Tusen takk:))

Skrevet

Hvor mange dager etter befruktning satte du eggene inn? Og som du sier, urinen din har faktisk ikke vert noe særlig konsentrert når du drakk mye og ventet bare 3,5 timer før du tok testen. Så ja, jeg tror faktisk at det er håp enda.

Skrevet

Åh, det er såååå godt og høre at du tenker som meg:)) Tusen takk:)) Jeg satte inn eggene to dager etter uttak.

Skrevet

Da vil det si at hvis man da regner uttaks dagen for eggløsningsdagen, så er du i en vanlig syklus 2 dager fortidlig å teste (hvis det er en trøst):)

Skrevet

Hehe:)) Jeg må jo ta med meg alle håp som finnes, og med test to dager før tiden når testen egentlig ikke er tatt med morgenurin en gang, så finnes det jo håp:))

Jeg angret rett etter at testen var tatt når jeg begynte og regne etter når jeg la meg/tisset sist....og når jeg så hvor utrolig lys urinen min var, så angret jeg enda mer:)) Jaja, det ga meg hvertfall en unnskyldning for hvorfor testen var negativ:))

Takk for trøsten, Tryne!!

Skrevet

Ingen problem, lykke til videre:)

Skrevet

Følger med deg Frøya og krysser det jeg har for at du har testet for tidlig og at det blir et positivt resultat imorgen! *Nattklem*

Skrevet

har du tatt en test i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...