Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Hehe:)) Ja, jeg har testet, med QR. I utgangspunktet er testene negative, MEN etter en halv time blir de plutselig positive!?? Hvordan skal jeg tolke det, da?? Har tatt to tester med akkurat samme resultat... Har jeg rett og slett testet for tidlig eller er vil QR sine tester automatisk bli positive selv om man ikke er gravid???
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Hmm, så rart da. kan du ikkje kjøpe dg en CB digital?
Gjest Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Jeg har en liggende:))) Skal bruke den på mandag:))
Snooopi Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Det sies jo at vi ikke skal bruke testen etter 10 minutter, men de gangene jeg har vært gravid, har testen faktisk vært "riktig" selv etter lang tid. Alle andre ganger jeg har testet (hvor det har vært neg res) har jeg slett ikke sett noen strek hverken etter ett minutt eller en hel dag.. Jeg tror at det er hcg i kroppen din, så du må teste i morgen og!!!! Krysser fingrene for deg:-) klem
Milda72 Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Kan sikkert være at du har testet litt tidlig... Vent 2 dager og test igjen. Individuelt hvor raskt Hcg-en stiger. Krysser fingrene for at du blir gravid denne gangen:-) Jeg skulle inn på ny ivf i mai, men det må ha skjedd en mirakel. For vi har lykkes å bli gravide på egen hånd denne måned. Så vår ivf gutt får et søsken, hvis alt går bra..... Masse lykke til Frøya!!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Tusen takk, Snoopi:)) Jeg har heller ALDRI fått positive tester uansett hvor lenge jeg har ventet, så´håper håper håper:)) Skal teste på nytt på mandag:)) Klem:O)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Oj oj oj, GRATULERER så masse, Milda:)))))) HURRA:)) Klem:O)
Milda72 Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Takk Frøya!! Håper du snart kommer etter:-) Klem fra Milda0
Gjest Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Tusen takk:)) Håper jeg kan komme jublende etter deg om ett par dager!! Klem:O)
lita78ღ Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 Satser alt på deg nå, Frøya!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx klem
Gjest Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 Å Frøya! Så morsomt!!! Jeg er bombesikker på at du er gravid ja! Ingen av de testene jeg har tatt i løpet av de to årene vi har prøvd, har blitt positive uansett hvor lenge man venter og nistirrer på dem! Så ja, DU ER GRAVID!!!!
Fablefant✿ Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 Jeg har litt dårlig erfaring med QR-tester. Jeg testet positivt på RD 13 med CB digital. Kunne ikke helt tro det, så jeg måtte teste dagen etter med QR, fikk da kun en veeeldig svak teststrek. Kjøpte enda en QR-test som jeg tok på RD 17. Her fikk jeg også bare en svak strek, og begynte å tro at dette hadde gått skeis... Tok en blodprøve hos legen dagen etter, og da var hCG-nivået på 1700 Merkelig rart at QR-testen slo ut så dårlig med så høyt hCG nivå! Så jeg krysser fingrene for deg, Frøya! Godt du har en CB test igjen!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. april 2008 #16 Skrevet 26. april 2008 ja, de testene er generelt dårlige synes jeg også. de blir liksom aldri sterke
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 Ja de QR testene er dårlige, mye mindre sensitive enn CB sine. Lykke til med ny test på mandag, klarer du holde deg til da?
venter7 Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 ÅÅååååå!! Dette er spennende Frøya! Jeg må si det høres positivt ut at streken kommer frem etter hvert. Syns det kan tyde på at du har litt HCG i kroppen, men at det kanskje ikke er nok for en klar positiv test ennå. Bruk CB digital fremover!! Håper så inderlig at dette går veien:) Så det blir januarbarn på deg! Masse lykke til med videre testing!!!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #19 Skrevet 26. april 2008 Tusen takk for svar, jenter!! Nå ble jeg skikkelig giret her!! Kanskje jeg smeller av den digitale allerede i morgen tidlig:O)))) Skal uansett få tatt blodprøve til uka!! Om alt går bra nå, og jeg faktisk ER gravid, så blir terminen min 7.januar:O) Håper jeg kan komme etter deg til gravide slitere/1.tri i morgen, venter7!!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 26. april 2008 #20 Skrevet 26. april 2008 Ojojoj Frøya, så utrolig spennende!!! Nå ble jeg også helt gira her, synes det høres veldig positivt ut med den streken som dukker opp etterhvert altså)) Denne gang SKAL du over til 1. trimester:D
Gjest Skrevet 26. april 2008 #21 Skrevet 26. april 2008 Håper håper håper jeg kan danse over til 1.tri i morgen:O) Krysser fingre og tær for at du også kan gå jublende over til 1.tri!!
Attekattenoa Skrevet 26. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 26. april 2008 Har stor tro på at det betyr en sterkere positiv test om et par dager!!!=) Lykke til frøya!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. april 2008 #23 Skrevet 26. april 2008 Lykke til Frøya ) Jeg har god tro for at du er gravid denne gangen !!!! Klem
Gjest Skrevet 26. april 2008 #24 Skrevet 26. april 2008 Tusen takk, jenter:o) Jeg gruer meg til i morgen tidlig...Såååå redd for at testen skal lyse "ikke gravid" mot meg som jeg har sett så altfor mange ganger før... Får bare tenke positivt:O) Den QR-testen blir jo ikke bare positiv uten at det er LITT HCG i kroppen....! Klem:O)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 26. april 2008 #25 Skrevet 26. april 2008 Har selv erfaring med at QR er svakere enn CB, så jeg er veldig spent på morgendagens test!!! Krysser alt for deg :-) Klem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå