Gå til innhold

en ny baby???!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er plassen å skrive, men grønn som eg er hiver eg det inn på denne siden..

Vi er en ekte "moderne" familie med hanes, mitt og våre barn. Som tilsammen blir 6. Hans barn bor hos oss i 14 dg og 14 dg hos mor. Mitt bor bare hos meg og så klart våre 2 ;)

Er hjemmeværende med gjengen da minste mann er 2 og eg trives med det. Syns og det er viktig for barna og gjøre det så sant det går økonomisk. Kan jo ikkje si eg kjeder meg med 6 barn, er alltid noe å gjøre ;)

Problemmet mitt, hvis man kan kalle det et problem. Er at eg har så lyst på en liten til :) Mannen min sier det er opp til meg og vet han har veldig lyst ( håper jo på en jenta da :))

Noen eg snakker med sier det er bare å hive seg ut i det. Men det som stopper meg litt er vel det faktum at vi faktisk allerede har 6 som alle trengre oppmerksomhet og oppfølging i hverdagen. Det går veldig bra nå ( er stor aldersforskjell på barna så er lett møte dem på deres nivå)

Og så syns eg det er litt " flaut ", vi er jo mangen. Men setter eg det litt på spissen så har eg "bare" 3 og 4 er jo ikke uvanlig i dag. ( Men må få si at eg ser jo på hans barn som mine og er like engasjert i de som mine biologiske barn ) Men eg tenker baby hele dagen, drømmer meg vekk og tenker åååå så herlig med en til.. :) ( vi har faktisk og luftet det litt for de eldste og de synes det erkjekt hvis det kommer fler til )

Uff dette blir nok litt rotete og dumt. Men er det noen som er mangen som og tenker å føler som meg blir eg veldig glad for tilbake meldinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Syns du allerede har svart på ditt eget innlegg eg:)

Dere har lyst på en baby, dere har økonomi til at du er hjemmeværende med barna, dere klarer fint å følge opp de barna dere allerede har. Hva mere skal ligge til rette? :)

Viss det er riktig for dere å få et barn til så er det vel bare å hoppe i det?:)

Skrevet

He he he, har nok kanskje det. Godt å høre litt andre sine synspunkt vettu ;)

Tenker baby i enhver situasjon her eg, prøver finne negative sider ved men finner bare positive :)

Skrevet

Jada, klart det:) Det vil jo alltid være noen som er negative til det meste her i verden, ikke la de ta fra deg gleden:)

Er selv snart halveis i svangerskapet og kan nesten ikke vente på å kjenne lukten av en nybadet baby:p he he

Skrevet

Må si meg enig med Frøkendings her: det virker som om dere allrede er ganske bestemte på at dere ønsker et barn til, og da ser jeg ingen grunn til at dere skal la det være :-) Du sier at det går veldig bra med oppfølging osv av de dere har nå, og det virker som om dere har økonomien osv i orden. Jeg synes dere skal kose dere med prøvinga, og den lille som forhåpentligvis kommer etterhvert :-)

Jeg kjenner flere som med mine, dine og våre har 6 barn eller flere til sammen, og jeg har aldri hørt negative kommentarer på dette. Så lenge man klarer å ta seg av barna mener jeg det er fritt fram for å lage så mange man selv vil ha.

Skrevet

Å det er jo så godt, de 9 mnd med forventning og den endeløse ventingen på å få holde, lukte og bli kjent med lille babyen.

Å lykketil og takk for responsen :)

Skrevet

ja ikkje sant. Men føler jo også vi må tenke dette nøye gjennom, spesielt da min mann jobber mye og alt ansvar faller på meg. Og tenker da gjerne vil det gå så bra som det gjør å om vi får en til?? Men det er jo igrunn sånt man ikke vet før man er oppi situsjonen ( og da er det jo å gjøre det beste ut av det også går det stort sett veldig bra ;) )

Tror nok det bli forøkelse om ik så lenge ;) Takk for respons og til lykke med barn i august!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...