Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 VICTORIA. Synes det er så fint å si så går stadig rundt og sier det.. Hva synes dere om Victoria?
Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Overfladisk vestkantjente (det er min assosiasjon .- jeg har kjent et par stykker av dem)... så selv om navnet i seg selv er pent, ville jeg aldri ha vurdert det selv.
huldra87 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Navnet i seg selv er jo ganske fint, men jeg får litt bærtete og overjålete vibber av navnet... Ellers helt ok.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Victoria er nydelig, klassisk og flott.
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Synes det er søtt ville ikke ha valgt det selv, men absolutt et fint jentenavn. Tror neppe at den lille babyen som får navnet kommer ut blærete og bertete hehe..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Victoria er et av de aller peneste navnene du kan komme over! Utrolig vakkert! Og særlig med C!
Vannmann35 Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Victoria var yndlingnavnet mitt da jeg var yngre, så jeg synes det er pent. Nå har to venninner brukt navnet på sine døtre, så det er utelukket for min del. I tillegg er det jo et av Norges mest brukte jentenavn, så særlig spennende er det ikke. Tror jeg ville satset på å finne lignende, mindre brukte, navn i stedet.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Jeg synes Victoria er utrolig vakkert. Nydelig navn, men kanskje litt kjedelig.. Hm.. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Det er et fint navn:) Jeg heter Viktoria me k da, og trives med det. Det er flere som heter det med c, så litt kjekt å ha den skrivemåten ikke "alle" skal bruke. Men må bare legge til- har du tenkt på å kansje å ha et mellomnavn til Victoria?
Gjest Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 Tusen takk for positive og kritiske tilbakemeldinger. Jeg synes Victoria er så nydelig, er ikke helt sikker på hvordan vi evt. kommer til å skrive det. Har litt lyst på mellomnavn.. Noen med gode forslag? Tenkte også at jeg kanskje kunne ha noe FØR Victoria.. F.eks Leah Victoria, Anna Victoria osv. Liker også Elisabeth veldig godt. Liker klassiske navn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå