Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 overvekt. Jeg har ligget på 70-72 kg i mange år senest i fjor, jeg har brukt trionetta helt til mars i fjor, da jeg måtte bytte til noe annet ble det Mercilon, har også slitt endel med temperament, men da mannen min fikk noe medisiner mot tankekjør,(cipralex) så gikk det veldig fint for han. Tenkte da at jeg skulle prøve det også.Har hjulpet meg, blitt mye roligere. Men nå ett år senere er vekten oppe i 100 kg. Jeg har alltid spist og gjort det sammen i stort sett alle år.Ikke noe klær passer, har også hatt planer om å få en baby i juli, men kun om jeg går ned til ca 70 kg. Det klarer jeg da aldri. Fortvilet.Leser om Reductil, kan de taes sammen??????
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Har desverre ikke noe svar til deg, men prøv å poste samme spørsmål på "90+" -sidene, der finner du sikkert noen som har vært i din situasjon. Det er ikke lett å gå ned. Uansett slankemiddel, så er det en ting som betyr mer enn noe annet: motivasjon. Og det vokser ikke på trær. Sliter litt med den delen selv. Og det er lettere å gå ned hvis man har noen å gå ned sammen med. Å gå ned 70 kg frem til juli er vel heller utopisk, og da er det lett å miste motet hvis man ikke klarer målet. Har du en ok fastlege? Har ei venninne som har lyst på barn som har fått hjelp pga overvekt hos fastlegen, og har fått være med på et opplegg. Snakk med legen hvis du har mulighet. Men som sagt, post spørsmålet på 90+ sidene. Sikkert noen der som vet bedre enn meg. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå