Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 overvekt. Jeg har ligget på 70-72 kg i mange år senest i fjor, jeg har brukt trionetta helt til mars i fjor, da jeg måtte bytte til noe annet ble det Mercilon, har også slitt endel med temperament, men da mannen min fikk noe medisiner mot tankekjør,(cipralex) så gikk det veldig fint for han. Tenkte da at jeg skulle prøve det også.Har hjulpet meg, blitt mye roligere. Men nå ett år senere er vekten oppe i 100 kg. Jeg har alltid spist og gjort det sammen i stort sett alle år.Ikke noe klær passer, har også hatt planer om å få en baby i juli, men kun om jeg går ned til ca 70 kg. Det klarer jeg da aldri. Fortvilet.Leser om Reductil, kan de taes sammen??????
Peders mamma Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 samme skjedde med meg da jeg gikk på trionetta..ble helt pling i bollen..legen reagerte med å sette meg på cipralex...å gikk da opp 25 kg. er nå sluttet med begge, og har det bra..men sitter igjen med de jævla kiloene.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Reductil skal ikke brukes hvis du prøver å bli gravid. Om du kan bruke slankemedisin og antidepprisive samtidigt må legen din ta stilling til. Er det så lurt å prøve å bli gravid hvis du både må gå på antidepprisive og slankemedisin? Vent i hvertfall til du er helt sikker på medisinene er ute av kroppen. Med cipralex skal du ikke slutte tvert av, men gå på nedtrapping, så dette kan bli et langvarigt prosjekt!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Flott at det er kommet svar fra dere. Skal ta meg en tur fort som fy til legen nå ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå