Gå til innhold

Har alltid ønsket meg...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

...tre barn. Jeg har to nydelige jenter på 5 og 1 år, og kunne tenke meg et barn til. Men jeg kan tenke meg kommentarene fra menneskene rundt meg. HÅPEr DET BLIR EN GUTT!

Jeg husker da jeg sa at vi venter jente nr 2, fikk jeg kommentar som: ja, ja prøv en gang til (som om vi har bomma!) og er det jente igjen(som om det er noe gæernt med jenter) og hvis du hadde fått en gutt, da hadde blitt ferdig med barn(som om det ikke er lov å ha barn hvis man får en gutt og ei jente)

Er det en regel om at alle skal ha en gutt og ei jente?

Hvorfor tenker de fleste slik?

Jeg tenker; man blir gravid, barnet bor i magen i 40 uker og blir født, og når man får sin kjære i armene og føle den lykken og gleden av å endelig møte barnet man har bært i ni måneder, Gud det er verdens beeeeste lykke og glede. Så om barnet er gutt eller jente spiller da ingen rolle, begge er like mye verdt! Vil man elske barnet sitt utifra hvilket kjønn barnet har!

Jeg er utrolig glad jentene mine, og kunne ikke tenke meg ett liv uten dem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har to guttar, og er nå gravid igjen, og ja, får mange kommentarar om at "nå får me håpa at det er jenta som kjem". Eg svarer at det hadde vore kjempekoseleg med ei lita jente, men at det er like stas med ein lillebror. Føler nesten at folk ikkje trur meg på dette, og fekk ein kommentar frå ei vennine på at "ja sjølvsagt må du sei det, men innerst inne må du jo ønskja deg ei jente!" Veit ikkje heilt kvifor eg bryr meg sånn om dette, burde berre heva meg over kva andre syns og meiner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...