Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 vi venter en gutt og bestemt oss for at han skal hete Jacob... noen forslag til mellomnavn? tulla vår har 2 navn og synes gutten må få det også....
Jannamor Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 oj, det er vanskelig og gi alternativer uten å vite hvilke navn du liker da.... hm Jacob Emiil Jacob Cornelius Jacob Sebastian Jacob Andrè Jacob Celander Jacob Leander Jacob Valentin Jacob Kristoffer Jacob August prøvde å komme på noen i den norske kategorien (henrik, magnus, andreas osv, men fant ingen som klang godt i mine ører) men der har du i hvertfall et godt og spredt utvalg himhim
Jannamor Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 jeg mente Emiil med lang i bare så det er sagt ja
Gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Jacob er nydelig. Jacob Martinius Jacob Olai Jacob Emiil Jacob Severin Jacob Emanuel
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Uten tvil, Jacob Emil (med lang i) var det fineste! Faktisk et navn jeg likte veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå