Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Fikk vite i stad at min oldefar het Martinius. Har nå smakt litt på navnet og synes det er utrolig fint. Litt originalt, men er fortsatt litt usikker. Hva synes dere om: Filip Martinius Oscar Martinius Jacob Martinius Hvilket er finest?
Jannamor Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Synes egentlig alle tre alternativene var fine jeg. Ingen som var utpreget lettere eller tyngre og si heller... hm velger Oscar Martinus fordi jeg liker Oscar best, men alle tre er flotte alternativer kanskje er JM tyngst? og FM lettest? mulig? hm nei alle er flotte! og gøy med oppkalling
mamma til Isak Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Martinius er Vakkert da!! Av dine forslag synes jeg Oscar Martinius var finest!
Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Martinius er utrolig vakkert og stødig. Synes kanskje Jacob Martinius er finest.. Men fine forslag, alle tre.
prebs Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Alle forslagene var kjempefine og lette å si. Min stemme går til Jacob Martinius : )
Vannmann35 Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Oscar Martinius klinger best synes jeg, men likte Jacob Martinius også :-)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Morsomt å finne originale, gamle navn i familien og ta dem i bruk igjen. Oskar Martinius stemmer jeg for.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Liam Martinius var faktisk ikke så dumt, takk anonym:-) Av de andre forslagene tror jeg Oscar Martinius troner høyest, deretter Jacob.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå