Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Vi har nå bestemt oss for å la ham ligge i senga til han sovner om kvelden, men vi sitter og stryker ham/synger/gir ham smokken og bare er der, til han sovner. Dere som er imot Ferber, er dere også imot å ikke ta ham opp fra senga?
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Jeg tar henne opp når hun skriker. Men hvis hun sutrer sånn "Nå er jeg så trøtt at jeg straks sovner, og hvis du tar meg opp nå så klikker jeg i vinkel"-gråt, så gjør jeg det ikke. Du skriver ikke noe om hvor gammel babyen din er, derfor blir det vanskelig for meg å si noe konkret hva dere bør gjøre.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Da bør dere ta han opp hvis han skriker. da er han fortsatt så ny og "ukjent" i denne verden at det beste for han er å være helt trygg på dere:) Hvis du vil, så kan det jo hjelpe å samsove, evt å fjerne en vegg på barnesenga hans, den som er ved senga deres. Da er det lettere å komme til synes jeg.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 jeg prøver alltid først å gi han smokken/litt vann først... og om dette ikke roer han så tar jeg han selvsagt opp. men haralltid helt mørkt rom+at jeg legger han rett ned når han har roet seg... han vil som regel bare ha litt nærkontakt!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 han er forresten snart 7 mnd. ser at du skriver din er 3 mdn og 1 uke.. ikke la en så liten baby ligge å gråte. vi tok han alltid opp da han var på den alderen, men du ser jo selvsagt an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå