Patetica fåkksi Skrevet 28. april 2008 #51 Skrevet 28. april 2008 Supha, jeg beklager, vi fant ikke hjernen din. Du kan helt sikkert leve et helt ok liv likevel, heldigvis er du for dum til å innse hva som egentlig skjer rundt deg, og det man ikke veit har man ikke vondt av. Lykke til.
Supha Skrevet 28. april 2008 #52 Skrevet 28. april 2008 Dakkar deg din konspiratør. Du må ha ekstra mye vondt som veit så mye du da. Skikkelig "jeg veit alt type" - som oser av livserfaring, vidd, god argumentasjon og for ikke å snakke om fremskrittspartiretorikk. Er så glad for at jeg ikke har det så ille som deg. Og lykke til du også
Ikkelektuell Skrevet 28. april 2008 Forfatter #53 Skrevet 28. april 2008 Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men frp-retorikk er faktisk bedre enn 'tror jeg har retorikk, men vet ikke engang hva det er'-retorikk.
Supha Skrevet 28. april 2008 #54 Skrevet 28. april 2008 Var det bare det du kom på å si etter en halvtime? Det var jo ikke fremskrittspartiretorikk en gang. Det var jo nettopp den "jeg tror jeg har retorikk, men vet ikke en gang hva den heter" retorikken du nettopp fant på! Go go go... Hærverk Kråkesvik
Ikkelektuell Skrevet 28. april 2008 Forfatter #55 Skrevet 28. april 2008 Jeg sitter ikke her konstant og venter på svar fra deg, vet du. Gå og slå opp 'retorikk', nå, og her har du en femmer - kanskje du får kjøpt deg litt fantasi. ('Hærverk Kråkesvik'? Prøver du å fornærme meg, eller kjede meg ihjel?)
starfire Skrevet 11. juni 2008 #57 Skrevet 11. juni 2008 Syns tittelen din er litt humoristisk, jeg, Bærkorg. Vet absolutt ingenting om melanotan, så da googlet jeg det. (jepp,, min løsning på det meste *L*) Vet du, den ene linken kaller faktisk dette stoffet for "the Barbie drug". Kan godt være du vet det alt, derav tittelen, men synes det var verdt å nevne likevel.
Cilimed nr5 i magen Skrevet 11. juni 2008 #58 Skrevet 11. juni 2008 Takk til alle seriøse, å useriøse her inne, har hatt mye morro av og lese innleggene deres!!
vimsan Skrevet 11. juni 2008 #59 Skrevet 11. juni 2008 "Melanotan er ulovlig i Norge, EU og USA." Selges ikke over disk i USA..... "Det finnes ingen forutsetning for å vite noe om doseringen av Melanotan og stoffet påvirker cellene, mener hun. Det er et hormon og det finnes ingen vitenskaplige data om hvordan det virker. Det foreligger ingen resultater fra kliniske tester eller dyreforsøk" Ikke så mye forsket på heller... http://www.iform.no/pub/art.php?id=1089
MorLykkelig Skrevet 11. juni 2008 #60 Skrevet 11. juni 2008 Skriver under på kommentaren til Cilimed nr5 i magen. Vil også legge til at det er utrolig fasinerende lesing. Tror ikke vi er på bim, men heller på sånn "SINNSYKT HORMONFORSTYRRA PITBULLMAMMAER MED BEHOV FOR Å KASTE BORT TIDEN SIN PÅ PISS.COM" Amen
Mali Skrevet 20. juni 2008 #62 Skrevet 20. juni 2008 Nei, kan ikke ha konsentrasjonsvansker for å følge med her
Gjest Zima *PP?* Skrevet 20. juni 2008 #63 Skrevet 20. juni 2008 Dib er tydeligvis skummelt for noen.. så da må de plage de gravide..
Ønderkåver Skrevet 24. juni 2008 #64 Skrevet 24. juni 2008 Fatter ikke at folk tør... Hadde jeg hatt langt fremskreden kreft, og fikk mulighet til å være prøvekanin for et legemiddel som muligens kunne helbrede meg, ja jøss, klart jeg hadde prøvd. Men å sprøyte syntetiske hormoner i kroppen kun for å bli brun? Nei ikke pokker...Og spesielt hvis gravide er så idioter... Blir helt matt jeg...
Ikkelektuell Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #65 Skrevet 24. juni 2008 Jøss, det var dagens feigeste forsøk på å fornærme noen. Knegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå