En_av_hver Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Noen som vet om man kan finne andre regntrekk enn de som "hører til" til denne vogna? :-)
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Det finns et stormtrekk å hvis du har sett det.. Hadde det på babyjungle.nl
Leahs mamma Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Har du det stormtrekket? Lurer på om det er noen vits i å bestille det i tillegg til regntrekket...?Jeg bor i Bodø så her kan være værhardt i flekkene!
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hvis du var meg du mente så har jeg ikke stormtrekket.. Har ei venninne i Bergen som også bare har regntrekket og fun syns det holder..
yret Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Vi har bare stormtrekket. Beskytter like godt mot regn og er mer ventilerende enn plasten. Kan også brukes når det blåser skikkelig, selv om det ikke regner.
Leahs mamma Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Det de har på babyjungle.nl synes jeg ser så lite ut...Er redd det blir så lite lunt bare med det?? http://www.mijnwinkel.nl/shop20224/ det som heter leg cover litt ned på siden, er det det du har yret_mamma?
En_av_hver Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 Ja, har sett det, men er resten av vogna helt vanntett????? Trodde man måtte ha noe over hele jeg..... :-)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Jepp den er så godt som vanntett, har vore ute og trilla opp til eit par timar i skikkelig pøsever utan at vatnet treng gjennom vogna.
yret Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Stormtrekket dekker hele vogna. Den delen som er over kalesjen er i vanlig gjennomsiktig plast. Den delen som dekker åpningen i vogna - altså fra kalesje til fotstøtte - er i et sort vannavstøtende stoff. Det har et stort plastvindu foran, så barnet kan se ut. De to delene henger sammen med en glidelås, så det går an å ta ut barnet uten å ta av hele trekket.
sleeper Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Heisann! Vi har akkurat kjøpt et brio-trekk til tfk vogna vår, og det passer perfekt:-) Det har en åpning m borrelås som egentlig skal rundt håndtaket på brio vognene. Tfk er for stor til dette, men istedet tar jeg og fester borrelåsen rundt den ekstra stangen som er på styret til tfk. Da sitter regntrekket godt. Dekker ikke bak på vogna, men det er jo heller ikke nødvendig siden det tåler vann. Vi syntes tfk regntrekket ble altfor klamt, også tar det jo nesten hele kurven under vogna. Brio sitt trekk får plass i en av lommene på siden, eller festes bare m borrelås på stangen v håndtaket. Løp og kjøp:-)
En_av_hver Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2008 Tusen takk, det skal jeg jammen sjekke ut.Er det helt sort? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå