Gå til innhold

Septembermammaene! Nu ska vi ut och dricka øl!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

9 og 10 mai er vi i Paris (hehe). Men pratet med Jennie om å gå ut snart igjen... Vi fant ut at det kanskje kan være lurt å vente litt, for de skulle reise bort en uke, også er det jo mye helligdager nå fremover så da reiser kanskje folk hit og dit. Jeg foreslår 23. mai, likevel om det er en liten evighet til... Da er jo Teguis kommet hjem også...

Annonse

Vi tar den 23! Det blir gøy! Noen forslag om plass eller? Mitt forslag er villa Paradiso, de har jo veeeldig god pizza og ok priser, men vet ikke om man får reservert bor ute der, hvis det er ønske om å sitte ute...Spørs jo på været også det da...

Hvis vi er hjemme da har jeg veldig lyst til å være med! Er så lenge siden jeg har truffet dere!

Mulig vi skal dra på ferie til mandag. Kommer litt an på jobbsøknader og intervju. Roger har pappapermisjon fra mandag 19.mai og søker ny jobb. Vet mer til uken :0)

Ser du satte opp kl 19 på treffoversikten noe som blir litt tidlig for min del, da jeg må gi pupp før jeg kan dra. Er stort sett ferdig matet og i seng til halv åtte, så jeg kan nok rekke å være der til kl åtte. Men dere må gjerne møtes kl sju så kommer jeg når jeg kommer :o)

Annonse

Ok,Jeg booker bord på Villa Paradiso kl. 19.00 på fredag 23 til 8 stykker. Vi kan jo bare vente til alle er på plass før vi bestiller maten. Skulle det ikke passe, kan vi jo bare avbestille, men det er greit å booke nå, for det er et populært sted. Ser på yr at det skal bli overskyet og ikke spesielt varmt, så da blir det best å sitte inne. Si fra hvis det er noe som må endres her...

Hei igjen, jenter. Flyet vårt går så grytidlig (0630) at vi har bestemt oss for å overnatte på hotell på Gardermoen siden Henning hadde noen bonuspoeng vi kunne bruke... Så det var litt kjipt at jeg går glipp av enda et møte uten de små søte... Men men... Håper dere får det kjekt!

Ok jenter. Da har vi bord på Villa Paradiso til åtte kl 19:00. Vår reservasjon gjelder fra 19 til 21 og da kaster de oss på dør! De er som vanlig fullbooket, så det var ikke snakk om å få ha bordet lengre enn det. Tenker selv at det er litt stress, men at vi sikkert er ferdige med maten til den tid. Dersom man føler det blir veldig tidspress, er det bare å booke et annet sted. Det er jo bare å ringe dem og avbestille for min del.

Åh, sånn jeg hadde lyst til å bli med igår... Sliter med influensa jeg da og ligger utslått. Noah føler seg sannsynligvis ikke så bra heller og har våknet annenhver time inatt...

Håper dere avtaler noe snart igjen. Skal prøve å holde meg unna disse bassiluskene til neste gang :0)

Tenker meg dere koste dere stort :0)

Siri

Stakkars deg, det er ikke noe gøy med influensa. Følte meg faktisk litt i influensaland på lørdag selv, men det var rimelig selvforskyldt;0) Det var kjempebra, du burde bli med oss en gang, hadde vært koslig å se deg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...