Gå til innhold

Alle som spår uten om meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei nå...når føder jeg?

termin 4 mai

jeg er født 28.04.82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo vennen

ja dete r trasig å gå å vente.No bomma eg jo på deg sist,men kan prøve igjen å sjå.Eg får opp den 29 april eg.så nokre dager til så erden lille født.Om du orker, ser du om ungene blir buende fast hos meg videre?Eksen som prøver å trøble fordi eg søkte om off bidrag.orker ikkje samarbeide privat om penger med han lenger.Og som vanlig,ser du graviditet på meg? Født 04.05.68

Skrevet

Hei.29april så skjer det i allefall noe.Skal tilbake til sykehuset og inn til lege.Skal nekte på og dra hjem før ungen er ute da.

Joda barna blir til deg får jeg opp og økonomisk så ordnere det seg veldig.

Ser ingen graviditet på deg nå...prøver du eller er det usikkert enda?

Skrevet

Hmm nå får jeg opp 4. 5. på deg, sist fikk jeg jo opp 24. 25. det 4 og 5 tallet kommer igjen hele tiden så det er noe med det men håper jeg tar feil og du slipper å vente så lenge da ;)

Masse lykke til!

Klem

Skrevet

Tusen takk skal du ha.Ja berre stå på,sei at du er sliten, og ikkje orker gå meir, så kan de jo uansett prøve å få det i sving.Eg trur nemlig at det ikkje er så mykje som skal til,gjerne litt stripping av jordmor kan være nok.ja godt du ser det, at de blir her hos meg.Nei du ,eg er fortsatt så uskikker, så me prøver ikkje på baby. Masse lykke til, snart har du den lille i armene dine, og det blir så godt for deg å sleppe gå lenger gravid. Og eg føler det vil gå fint framover og,for den lille virker rolig.og om det er travelt, så vil det fort gå seg til.men prøv å få kvile deg nok, så du får samle krefter,og då kjem du deg så mykje fortere.

Klem til deg

Skrevet

ja er ganske sliten det har du jo rett i.Har en aktiv gutt på 1år snart,og vi driver og bygger hus så jeg er mye alene.Er ikke så lett og få hvilt nok,blir no som regel etter kl 20 når gutten er i senga.Ble strippet på tirsdagen som var,uten noe skjedde.Nesten så jeg skal be legen ta vannet for da kommer vil riene som hagleskudd,det gjorde det med nr 1.Du må ha masse lykke til meg alt.

Skrevet

skal på sykehuset som sakt på tirsdag den 29 skal nekte og dra hjem da..hehe.

Skrevet

2 mai:-)

hold ut til fredag:-)

Skrevet

jeg har også sagt 2.mai hele veien:)

lykke til aurora:)

Skrevet

I begynnelsen av mai. Lykke til. Håper det skjer noe snart.

Skrevet

i morgen tar de vannet viss det ikke går i løpet av dagen.Så da blir jeg to barns mor...hehe.

Skrevet

ja ja men då stemte det ikkje så værst likevel.masse lykke til vennen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...