Gå til innhold

Hjelpes for en virkning!

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte, noe tvilende, den berømte bringebærblad teen i dag. HAdde fintlite tro på at den skulle gjøre noe som helst annet enn kanskje ha en viss effekt på barselstiden og gjøre den litt lettere.

Tenkte jeg kunne prøve en kopp, sånn bare for å prøve å begynne litt nå. Det venter jeg med til mannen er ferdig med eksamen, gitt. Fikk de vondeste kynnerne ever!

Seriøse trekninger helt nederst i magen. Ti min etter at jeg tok første slurken.

Merkelige greier.

Turte ikke si hva jeg hadde gjort i frykt for at jeg har satt i gang noe. Har roet seg nå, da.

Men siden jeg egentlig helst vil ha etterpåeffekten, tror jeg at jeg ser det an en uke, jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137568327-hjelpes-for-en-virkning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også begynte på denne her om dagen i håp om at jeg skulle få en fin efekt på barseltiden.

Samme natten jeg hadde tatt det hadde jeg veldig med sammentrekkninger. Men fikk beskjed av jordmor at det er livmoren som trener seg opp og blir fin og sterk til fødselen. Så jeg fortsetter med den jeg da, selv om det gjør litt vondt med sammentrkkningene. Vil så gjerne ha en lett og grei fødsel og at livmoren drar seg sammen fort etter på.

Har foresten termin 17 mai.

Lykke til.

jeg begynnte med bringebær kapslene for en uke siden og har mye jobbing der inne:) og i går hadde jeg mye kynnere hele dagen, kjenner at livmoren og alt det der jobber og forbereder seg til fødselen. har to uker igjen til termin Jeg tror at fødselen kommer til å bli lettere pga disse kapslene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...