Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 gutten min på 3 uker skal ha pupp hele tiden når han er våken.. han sover mye på formiddagen men fra 4 til 23 sitter jeg å ammer nesten hele tiden føler det ikke er så mye melk.. prøver å klemme ut for å se men da kommer det bare noen dråper.. han sover 3-4 timer da og føler litt spreng når han skal ha mat igjen.. han krangler også litt med puppen på kveldene og når han slipper roer han seg ikke hos meg uten å få puppen igjen.. roer seg bedre hos pappaen. lurer på om jeg har for lite melk? noen som vet? jeg er helt blank ang amming..
Kitty75 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Tror det er veldig vanlig at de er så urolige på ettermiddag og kveld. Kan være han er trøtt, men ikke klarer å sovne. Da prøver de gjerne det de kan best, nemlig pupp! Ikke sikkert at han er sulten for det. Eller at han har vondt i magen. Prøv å roe han ved å bære han med magen ned på armen din. Hvis du har lite melk, vil nok produksjonen øke når han spiser så ofte. Ikke tenk på det. Følg heller med på om han legger på seg. Om det kommer noe ut når du klemmer, trenger forresten ikke bety noe i forhold til om det er melk i puppen. Babyen er mye mer effektiv enn det du klarer.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg er ikke noe ekspert på amming jeg heller, men etter at jeg har vært aktiv pumper en periode har jeg funnet ut at på ettermiddagen/kvelden er det LITE melk i puppene... alle sier at "joda de fylles opp i løpet av en time eller to".. det tror jeg personlig ingenting på.. alle som ammer sier jo at de sitter med puppene ute hele kvelden.. ergo det må være lite melk på kveldene siden baby aldri blir mett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå