Gå til innhold

Irbeka, se hit

♥ Bea savner nurket i magen♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke til å send den til postkassa di, så eg legg den bare inn her!

Beklager at eg ikke svart deg i går på meldinga. Eg har så besett ont i magen, ryggen og d strål ned gjennom føttern. Ikke klar eg å spis, gå normalt eller å rett meg opp i ryggen. Va hos legen i går etter at eg ha ringt UNN og de sa da at eg måtte bare gå til legen min, og heldig vis va han Stian med meg. Førr ho va så frekk og eg måtte liksom 'forsvar' d at eg har så store smerta på grunn av den cysten. Og den nekta ho på at d va den som va grunn til smertan mine. Ho sa at d va på grunn av hormonbehandlinga som eg hadde fått (nesesprayen). Uansett kor mange gang eg fortalte ho d at d hær ha vøre nåkka som eg har vært plaga med i over et halvt år no, og for et halvt år sian så brukt eg ikke nåkka sånn hormonspray. Men nei, ho gadd ikke hør på d. Ho sendte med meg ein resept på Nobligan (smertestillende) og ein rekvisisjon til gynekolog. Eg for rett til gyn. førr å få ein time der, men de skjønte ikke koffør eg hadde blitt henvist dit sian de ikke kan gjør nåkka med den cysten eller nåkka. Så vi fant ut da at eg ska dit på ein vanlig ultralyd på mandagen. De medisinan som legen skreiv ut til meg funka ikke, ble bare sløv og tørr i munn av de! Ringte i dag igjen til UNN og fikk snakk med jordmora i dag og, ho kunne ikke fatt og begrip at eg ikke hadde måtta tatt nån blodprøva eller nåkka. Hadde også 39,1 i feber i går og! Så jordmora sa at ho sku snakk med lege åsså sku ho ring meg opp igjen. Da ho ringte opp så sa ho at d ikke gikk an å operer cysta bort, det på grunn av at de va redd for at eg kun begynn å blø i buken. Åsså sa ho at da måtte eg operer den bort ein gang i måneden, førr at den villa kom tilbake! Så d hær måtte eg bare lær meg å lev med. Så spurt eg om at ho virkelig ment at eg ska vær sykemeldt 3-4 daga kvær månede, da sa ho bare det at ja d e vesst nån som har så ont. Ho anbefalt meg å vent til legekontoran steng og ring legevakta, førr så å kanskje bli innlagt på sykehuse her så de får finn ut om eg har virus infeksjon i kroppen eller nåkka! Eller førr å finn ut om korsen smertestillanes medikament som kan funger på meg.

Huff, d hær vart no klaganes og langt. Og prekken over i'en va at vi fikk ei parkeringsbot på 700 kr førr å va 3 minutta forsinka fra legen i går!

Tok ein graviditetstest i dag, bare førr sikkerhetsskyld, men den va jo negativ. Så da ser eg ikke nå vits i å ta den blodprøven. Blør jo og så besatt mykje!

Så no e d bare å vent å se iløpe av ettermiddagen ke de vil gjør. Håpa eg får den fjerna, førr sånn som d står på nette om d, så kan ikke legan veta om d e endometriose eg har før de har tatt ein vevsprøve av d, og da e de nøgd til å operer den cysten bort. Så d e jo bare bullshit d ho jordmora sa i dag på telefon.

Føl meg så forbanna, lurt, lei meg, og ein som bare bi kasta rundt fra den ene til den andre førr at ingen fra helsevesenet trur på meg eller tar meg seriøst.

Håpa du forstår nåkka av d eg har skreve no, at d ikke bare ble rotat og tull!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk før æ fikk vette!

Æ ska ta kontakt med deg.. orka ikkje svar deg her!

Goklæm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...