Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Har lyst å hive i striper i håret, og sette meg litt ut i sola.. Vanskelig å stripe sitt eget hår? følger med hette....
firemerkersmør Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Ja, har prøvd med dårlig resultat. Men farge derimot er hel greit
Begooz Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg har drivi med selvfarging av hår.... Og det er IKKE å anbefale syntes jeg. For det første har jeg temmelig langt hår, noe som gjør at jeg må kjøpe 2 pakker (temmelig dyrt) Og så ender det nesten m katastrofe hver gang. Overlat frisøryrke til de som kan det... Det er iallefall min erfaring. Er litt kjipt om du gjør det nå på helg, også blir stripene en heeeelt annen farge enn du hadde tenkt?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2008 Haha.. pleier det å bli så galt med striper da? =P åårh.. har såååå lyst alså..
Stjerne37 Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Jeg kjøper sånn pakke med farge og striper,går kjempe bra.Har ganske langt hår,ingen problem for meg hvertfall:)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Jeg stripa håret mitt selv i forrige uke. Var til frisøren for å klippe meg i går, og hun trodde meg ikke da jeg sa jeg hadde gjort det selv:-) Er jo bare å prøve, blir det gærent, så farger du det!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2008 er bare redd for å ikke se hva jeg driver med på baksiden haha:) men fikk veeldig lyst å prøve alså...
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Hjemmefarging er greit, men striper opplever jeg som vanskelig å få pent..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2008 er bare typisk meg da... så gjør jeg dette og angrer som faaen etterpå.. hehe.. men dette har kun vært med farge før da... har aldri prøvd striper..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2008 d trenger ikke se heeelt perfekt ut for meg alså.. er bare så lei av håret slik det er nå.. og jeg kommer IKKE til å ha råd til frisørtime på en god stund fremover...
iznogood Skrevet 25. april 2008 #11 Skrevet 25. april 2008 jeg brukte pensel da jeg stripet mitt. ikke den (maskerabørsten) kosten som fulgte med pakken. synes det var mye enklere med pensel. og så brukte jeg to farger (eller nyanser) som jeg stripet med. ble kjempebra, det :-)
Gjest Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Hva slags striper og farge er det da? Jeg striper noen ganger håret mitt hjemme om jeg ikke tar meg råd til å gå til frisør den mnd det er da hettestriper med blekemiddel. Blir alltid bra resultat, men det er vanskelig og tar lang tid å dra ut hår av den hetten. Har prøvd å stripe håret til mamma med brunnyanser og sånn mascarabørste et par ganger, det har ikke blitt pent.
iznogood Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 jeg orker bare ikke slite hår ut av hetten - det tar jp en time omtrent, og da er jeg varm, lugget, sur og klar for å bli massemorder. jeg har brukt H&M striper (pensel) og l'Oreal hårfarge (gylldenblond) (penslet på) funker helt fint, det :-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. april 2008 Det er bleking:) eller ville du vite merke kansje? hmm.. tar det lang tid å dra ut håret.. var det, det du mente? =) alså med den lille tingen.. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå