tigergutt<3 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Min svigerinne har hatt en kul på 5-6 cm på egglederen trodde de. Hun er nå operert å har fått beskjed om at de har fjernet kulen og at det var en subseriøs leiomyom. Den ble funnet på livmoren og ved egglederen. Hun har spurt meg om hjelp til å skaffe litt info om dette. Søkte på nettet men fant ikke så mye...
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 hei:) leiomyom er en god artet muskel svulst bugd opp av glatte muskel celler. og den opptrer som oftest i livmoren. og det første ordet tror jeg skulle vært subserøs og ikke subseriøs noe som betyr at den lå i en serøs hinne. håper at dette var til litt hjelp:) klem fra
tigergutt<3 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 det var til stor hjelp. Men kanskje du kan si enda mer om hva du vet om det. Hva er årsaken. Hva betyr det i forhold til videre befruktningsevne og kan det komme tilbake?
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 veit ikke så ille mye om det egentlig. leste om det i medisinsk leksikon. sto bare at de stort sett ikke ga noen plager. men vil råde svigerinnen din til å ringe en lege og få svar på alle spørsmålene hun sitter inne med. for de veit hva som gjelder i hennes tilfelle. men virket som det ikke var noe farlig å ha leiomyomer siden det egentlig kan betegnes som muskelknuter. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå