Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har det slik som meg. Eggstokkene spretter snart ut av magen og magen i seg selv er så stor at jeg ser meget gravid ut. Dessuten har jeg smerter i magen, ca ti cm nedenfor navlen og korsryggen verker. Kjenner det i bekkenet også. Makan til vondt en skal ha det altså:-) Noen som har det slik som meg?

Fikk en liten jente med ICSI for to år siden, men jeg husker ikke om jeg kjente noe den gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min var sånn tidligere, men nå er den mer normal. Men nå i ettermiddag har jeg fått halsbrann, blitt kvalm og min allerede velutviklede luktesans har blitt super sensitiv. I tilegg har jeg vært kjempetrøtt i mange dager. Hvis alt dette er crinones verk, så damn it!

Håper du slipper å ha vondt så lenge da:)

Skrevet

Vet akkurat hvordan du føler deg. Har følt det sånn alle gangene.... Og kjempe vondt i puppene- skikkelige stikkinger. Synes det er ganske irriterende at bivirkningene på crinone/progestan er ALLE gravidsymtomer.... En får jo bare falske forhåpninger. Uansett er det jo for tidlig i et svangerskap å skulle kjenne alle de symtomene. Den gangen jeg var gravid, hadde jeg ikke vondt i puppene..... Nå er jeg kjempe kvalm. Og er jeg gravid, så er det greit:o) Blir litt sur på kroppen noen ganger og føler at den "tuller" med meg......"ha ha bare tro du er gravid".

Men nå får vi tenke positivt frem til vi skal teste!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til jenter!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...