Gå til innhold

Dere som har baby + er gravide på ny?

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen nå? Ammer dere?

Jeg har en tulle på 7 mnd og fant ut på mandag at jeg er gravid på ny.

Fullammer nesten enda.

Er nok ikke mer en 4-5 uker på vei, så er tidlig enda. Hatt en del murringer + syns jeg har litt nedpress følelse. Er det flere som har det sånn? Lurt på om det kan være at det kun er 7 mnd siden sist svangerskap, at kroppen ikke helt er på plass enda:)

Fortsetter under...

Hei

sønnen min er 7,5 måned og jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen. Jeg fullammer nesten enda, da det er vanskelig å få han til å spise fast føde. Formen er egentlig ganske bra.. litt småkvalm og frossen hele tiden bare.

Jeg har, akkurat som du beskriver, hatt en del murringer.. har løpt på do noen ganger for å se om det blør og at det er en SA på gang, men virker som alt er bra. Kan jo være at det er slitsomt for kroppen med to tette svangerskap ja.. men jeg mener å huske at jeg hadde sånne murringer sist gang også. Tror det bare er livmoren som vokser..

Hvordan er formen din da?

Det er helt normalt, bre gravid med nr tre når nr to bare var 6 mnd, og hadde det på samme måte!

Det er bare livmoren som vokser, det er 7 år siden jeg gikk gravid sist, men jeg hadde det samme denne gangen også, det er over nå, og kjenner liksom bare litt press!!

Lykke til videre, det er ganske goy mad parapsykiske tvillinger som de så fint kaller det!! ;)

Formen er foreløbig bra:) Veldig trøtt og sliten, men ikke kvalm enda. Det kommer vel sikkert snart.

Hadde murringer forrige gang også, men kan ikke huske jeg hadde nedpress følelse så tidlig. Kanskje litt slappere nå siden det ikke er så lenge siden:) Det er værst når jeg har stått og gått mye egentlig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...