Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 har lest her inne at man kan fryse mme pulvet, men hvordan?? egen beholder i frysen, men hvordan ta det opp? er det hardt? tine??
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 * dytt kansje flere som vet om kvelden her...
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Hvorfor fryse mme pulver????
stine1108 Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Lurte også på hva meningen med å fryse pulver er?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Pulveret skal ikkje ha fuktighet, derfor skal det IKKJE frysast..
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Meningen er vel at det skal holde lenger, åpnet pakning holder ikke lenger enn to uker. Er det ikke derfor man fryser ting da, for at de skal holde lenger?
stine1108 Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Om du bruker så lite ville jeg heller anbefale å bruke ferdigkartonger! Mener at de kan holde i fire uker. Nan er jo to små poser i pakken så bør jo gå ganske fort å bruke denne opp.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 En pakke nan holder i to uker hver pose, så en hel pakke med to poser holder da i fire uker. Jeg gir tillegg kun på kvelden, og om jeg skulle kjøpt ferdigkartonger ville jeg brukt ca 12 kr dagen på dette, noe som er 336 kr på 4 uker. En pakke nan koster i overkant av 100 kr. Så økonomisk sett lønner det seg med pulver. Jeg fryser ikke ned, men ser jo poenget hvis man kan gjøre det. Kaster heller det som er til overs etter det har gått to uker. Sparer uansett på det. Og åpnet kartong holder et døgn i kjøleskap...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 Var noen andre som skrev på en tråd her inne at det kan fryses. Så bare lurte på kossen. Men går det ikke så går det ikke. Skal begynne å gi en flaske om dagen, og da er 12 kroner endel. Så kjøpte en pakke med pulver- så får jeg heller kaste det som er igjen etter 2 uker. Men hvorfor er det ikke holdbart lenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå