Gå til innhold

Søskenvogn-trenger hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Vi har en sønn på 12 mnd som akkurat har lært å gå...

vi venter en jente om 2 uker og fikk det pluttselig travelt med å velge vogn.

hadde bestemt oss for emmaljunga cangaroo for den kan men ha hardbag på. men om det blir en varm sommer er det jo ingen form for ventilasjon og lufting i den baggen pluss at den er svart.

Noen med erfaring eller tips til hva vi skal velge?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137566348-s%C3%B8skenvogn-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut duowalker sky (easywalker.nl) eller babytravel sin.

Disse har også hardbag, og i tillegg delt kalesje. Vet ikke så mye mer om babytravel sin, men den får mye skryt og er rimelig. Duowalker er knallfin, den er smal (75 cm) og lett (13 kg). Du kan velge mellom mange farger, flere av dem er forholdsvis lyse (lime, aqua, den brune er veldig fin og ikke så mørk). Er ikke lufting i bagen, men tror den skal være luftig nok uansett.

Tfk joggster twin skal komme med reguklerbar kalesje, regulerbart fotbrett og hardbag men tror dessverre ikke den er kommet på markedet ennå...

Men den har ikke delt kalesje så hvis du må ha kalesjen oppe for å beskyttelse mot sol/regn vil den jo også dekke litt av hardbagen å skygge slik at man ikke ser babyen. Ikke at det trenger å være så viktig da, men nok til at jeg hadde valgt en av de to andre =)

Men oth er nok den som er likest cangaroo da, hvis det er av betydning

Hei

Har hørt om en vogn som heter carena dobbel swing. Tror den skal være ganske bra. Seperate seter. Kan ha både bag og sportsvogn samtidig. Har egentlig tenkt å spøre om noen kjenner til denne vognen. Skal selv ha barn nummer to i august.

Annonse

Blir 15 mnd mellom mine. Hadde egenlig tenkt på en sånn phil & teds. meeen, så liker jeg ikke helt måten barna blir sittende/liggende på. Så vi valgte å gå for Babytravel søskenvogn. Virker som ei Super vogn! Ikke for brei til å være søskenvogn. Blir lita sammenslått. Seperate kalesjer. Hardbag er vendt mot den som triller:) Også er det en overkommelig pris:) Hos Reflex må jeg ut med kr.3999,- for vogn +hardbag kr999+ dobbelt regntrekk som passer når man bruker sportsdel+bag til kr450.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...