loffmusa Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 er ute etter klær me skrift som f eks. beby på vei, gravid, ta på meg og jg slår;) osv, oxo på engelsk.. men ikke nettbutikker. noen som veit??
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg veit at mama-licious har deiv.t-skjorter med tekst. Sjekk www.mama-licius.com og storelocator, så finner du oversikt over butikker der du bor eller i nærheten.
høstspenning Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Hei! Har prøvd å kikke litt rundt, men mammaklærne i butikkene er ganske ensfargede og kjedelige.. De kuleste trykkene har jeg funnet på nine.no, men det er en nettbutikk, da.. Må nok bare overvinne engstelsen for nettbutikker og bestille ivei!
Randis Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 www.cafepress.com Sjekk denne. Synes det er mye fint der.
Shes Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Hei ! Hos www.bini.no er det noen toppe med skrift på. Det er en nettbutikk men de har gratis retur om du ikke er fornøyd med toppen.. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå