Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Har ingen mal gitt, men den bør jo inneholde en overskrift, tid og sted og gjerne en agenda.
Darth Vader Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Hvem skal du innkalle til møte da? Om det er internt så er det vel bare å skrive en uformell greie med dato, klokkeslett, sted og saksliste og pælme det av gårde i en mail.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Ja, jeg hadde gått for den Darth Vader, om det var internt. Men denne skal skrives meget formell... Jeg har aldri gjort det før, og aner ikke hvordan oppsett det skal være på en sånn. Agenda, tid og sted, har jeg jo
Darth Vader Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Da skriver du i grunn bare akkurat det samme som du hadde gjort i den interne eposten - men lager et penere oppsett. Møteinnkalling kan være overskriften. Tid og sted kommer under - det er viktig at det kommer tydelig frem. Og så setter du sakslista pent opp i nummerert rekkefølge.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Okey, da får jeg prøve på det. takktakk
Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Bruker du Outlooken så kan du lage en kjekk mail, som hvor de som svarer ja (du lager svarknapper), får møtet rett inn i kalender med automatisk varsling 15 minutter før møtet. Nice.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. april 2008 #9 Skrevet 25. april 2008 smart! Men den aktuelle møteinnkallinga her skal ikke sendes på mail...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå