Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skulle til samtale i forhold til å få invilget keisersnitt idag, hadde forberedt meg godt og skrevet ned argumenter og hele pakka. må innrømme at jeg grua meg veldig!!

kom på sykehuset og traff legen, han fant frem journalen fra forrige gang og begynte og lese den........ sa bare: 9dager på overtid, stjernekikker og 1.gansfødende, det må jo bli ks det( forrige fødsel).

spurte nesten ingenting, men begynte å ramse opp ulemper og fordeler med både keisersnitt og vaginal fødsel. mannen min og jeg ga uttrykk for at vi har bestemt oss for ks, og han prøvde ikke å overtale meg en gang!! han sa bare: ja, da blir det ks pga fødselsopplevelsen forrige gang!!

gjett om jeg ble glad når han sa det:)

skal tilbake om 6uker for å sette datoen for ks:)

jeg letta jo mange kilo etter den samtalen!!! deilig å slippe og tenke noe mer på det!!!

Fortsetter under...

Ja er det ikke deilig med forståelsesfulle leger?! Jeg opplevde også nesten det samme som deg når jeg hadde samtale for første gang med overlegen på Ringerike sykehus.....

Gratulerer så masse! Det er deilig å føle at man blir tatt på alvor. Jeg hadde akkurat samme opplevelse som deg på UNN Harstad for ca en uke siden. Det føltes veldig deilig!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...