Gå til innhold

Vi får tvillinger. Passer.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Casper og Carmen godt sammen, synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min navnesmak, men helt ok.

Skrevet

Jeg syns det passer veldig godt sammen. Liker begge navna, spesielt Casper.

Skrevet

Når du skriver begge navnene med C kan det se ut som de passer sammen, men for meg tilhører de vidt forskjellige sjangre.

Kasper er gammelt, godt og stødig. Husker en gammel mann som het det på bygda i min barndom.

Kasper passer sammen med:

Klara

Ingeborg

Anna

Åsta

Ågot

Lydia

Dagmar

Selma

Hilda

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Det er to helt forskjellige navn.

Skrevet

Nei. Men så synes jeg vel ikke Carmen passer til så mye annet enn kanske Savannah og Chrissandra ellerno'.

Skrevet

synes egentlig ikke det jeg. Carmen er jo spansk og yppig mens Casper er norskt og gammelt, traust og barskt.

Men det kan jo funke på sikt når man blir kjent med knøttene, men sånn bare ved å lese navnene sammen så nei.

den c en til felles forbokstav hjelper jo på men alikevel

Skrevet

Casper er ikke så verst, men Carmen er fælt, og sammen ble det veldig stilkrasj :(

Casper og Cecilie er bedre.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke at de to navnene passet sammen.

Hvorfor ikke skrive Kasper med K, vi bor i Norge. :-) Dessuten er det slitsomt å gå gjennom livet og måtte si Casper med C, altså, hver gang han skal presentere seg... Finn et jentenavn på K som passer til. Kristin, Kirsti, Kjersti, Karin, Klara osv.

Skrevet

Nei det syntes jeg ble veldig rart. Både Carmen og Casper er fine navn men på tvillinger synes jeg ikke det passer. De er i litt forskjellig liga de navnene spør du meg.

Skrevet

jeg syns Casper og Carmen er to forskjellige stiler. Synes ikke de passer sammen. For så vidt ville jeg skrevet Kasper med K. Hva med Kasper/Casper og Kaja da?? Evt. Kine eller Karina? Jeg synes de er mer Kasper-stil...

Skrevet

Heeelt enig Kapser er flott, men passer ikke til Carmen..

Hva med Kasper & Kaisa??? Klinger godt da:-)

Lykke til med tvillinger & navnevalg:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...