Gå til innhold

Noen som ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har klart og slutte og røyke helt??

Hvor langt er dere, og hvor mye røyker dere??

Er selv i uke 31 og røyker, ca 3 stk per dag, klarer ikke helt og slutte, prøver og prøver, men...

Skal på ny UL om 2 uker for og sjekke veksten på fosteret, noen fler som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yup.. veit hva du snakker om. røyker ikke hver dag, men det er ikke så langt unna. Benytter enhver anledning som en unnsyldning for å ta en røyk (besøke venner som røyker osv).

Jeg er 21 uker og røyker vel i snitt 2-3 sigaretter per dag.

Røkte 10-15 daglig med forrige mann, så det er jo uansett forbedring.

Skrevet

Hei:-)

Er bare to mnd på vei...og røyker..men nå har jeg bestemt meg for at nok er nok...vet at det ikke blir lett,og beundrer alle som har klart det...

Da jeg gikk gravid med de to første,røyka jeg for fullt...noe jeg ikke er særlig stolt av..

Under det siste svangerskapet var jeg til en slik ekstra ultralyd som det du snakker om her...for å se om ungen hadde vokst slik den skulle i og med at jeg røykte såpass mye som jeg gjorde..

Det gikk heldigvis bra..men pga røyken så var det en del kalk i fostervannet..noe som ikke var helt heldig...akkurat hva det vil si,er jeg ikke helt sikker på

Barnet hadde vokst som det skulle,og så ut til å ha det fint,så det var en lettet mamma som gikk ut av sykehuset den gangen:-)

Men,det var mange tanker som kvernet oppi hodet før vi kom så langt..for å være ærlig var jeg vettaskremt...hadde kjempedårlig samvittighet..

Vi kan være glad vi har alle disse tilbudene..det gir jo økt trygghet både for oss og barna vi bærer på:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...